3starsnet

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer

Ik heb sinds oktober een voip nummer bij 3starsnet.
De laatste tijd worden bepaalde gesprekken gewoon onderbroken na enkele minuten.
Het gesprek wordt niet afgebroken, maar beide partijen horen gewoon niets meer.
Ik heb reeds enkele malen een mail gestuurd naar 3starnet, maar nog geen reactie gekregen.
Iemand enig idee wat er kan mislopen?
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ach zo, ik ben dus niet de enige.
Zie ook http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=30&t=10703
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

blidi schreef:Ik heb reeds enkele malen een mail gestuurd naar 3starnet, maar nog geen reactie gekregen.
Meestal krijg ik snel reactie op een technische vraag. Stuurde je de mail naar [email protected]?
Zie ook PB.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
3starsnet
Starter
Starter

Dag,

De gebroken gespreken komen (meestal ) van de pstn Netwerk. Dus er is geen problem voor voip naar voip.
Onze pstn netwerk zal binnenkort ( max voor de 19/12/2008 )aangepast worden zijn.

Ik heb niet genoeg tijd om op dit forum te komen anwtoorden. Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen.

Mvg.
Pascal Nicholls
CTO
3starsnet.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Klopt, het was van Telenet naar 3starsnet.
Binnen Telenet intern is dat wel VoIP maar bij transfer naar andere operatoren wordt dat VoIP -> PSTN -> VoIP.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
3starsnet
Starter
Starter

Dag,

Sinds donderdag avond (11/12/2008 ) de de netwerk voor de uitgaande gespreken is aangepast. Dus voip naar PSTN nummer moet geen gebroken lijn problem hebben.

MVG.
Pascal
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer

Pascal,

Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Andere providers kunnen van starsnet nog iets bijleren.
Klantvriendelijkheid staat bij 3starsnet op de eerste plaats.
Ik werd zelfs gebeld op mijn 3starsnetnummer om de situatie te verduidelijken en bepaalde instellingen in mijn router aan te passen.
Klasse.

Dirk
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

één en al ellende met 3starsnet, goedkoop maar geen kwaliteit.... je kan zelfs de oproepen niet doorschakelen naar je GSM, het werkt gewoon niet.... en altijd vallen de verbindingen uit terwijl je belt.

Ik ga terug een vaste lijn bij Belgacom nemen, tenminste service en kwaliteit en dat mag wat kosten hoor.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer

Matthias_VL schreef:één en al ellende met 3starsnet, goedkoop maar geen kwaliteit.... je kan zelfs de oproepen niet doorschakelen naar je GSM, het werkt gewoon niet.... en altijd vallen de verbindingen uit terwijl je belt.
Bij mij werkt dat allemaal perfect. Ook oproepen doorschakelen naar gsm. Heb je de support al gecontacteerd (zie hoger)?
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Uiteraard heeft hij dat niet gedaan, anders had hij geen problemen meer.
Ik weet voor mezelf ook wel dat mijn kleine probleempjes oplosbaar zijn, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze eens te bellen. 't Is dan ook geen dringend probleem.
3starsnet
Starter
Starter

Matthias_VL ,

De doorschakkeling is ook met onze dienst mogelijk. Je kant een code kiezen om dit te activeren.

Voorbeel : *24+bestemming nummer.

Laat maar weten de code dat je wilt en je voip nummer. ( Private email AUB ). Als je weg wilt gaan laat maar de email vallen.

PS: we zijn met de heel netwerk bezig , met nieuw optie ook. ( problem vandag tussen 11h30 en 14h zijn mogelijk)
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Beste 3starsnet,
Bedankt dat je de moeite neemt om ook op dit Nederlandstalig forum te reageren.
3starsnet
Starter
Starter

Dag,

De heel netwerk is nu aangepast. De problem van gebroken gesprek moet nu opgelost zijn.

Mvg.
Pascal
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer

3starsnet schreef:PS: we zijn met de heel netwerk bezig , met nieuw optie ook.
Kan U misschien al iets vertellen over deze nieuwe opties?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”