dank bij voorbaat

)
 )
 ik ben geen super delphi kenner (Erik weet waarschijnlijk pakken meer) maar het kan leuk zijn hier een opensource projectje van te maken
 ik ben geen super delphi kenner (Erik weet waarschijnlijk pakken meer) maar het kan leuk zijn hier een opensource projectje van te maken 

Mja gaat ook anders hoor encryptie lokaal (MD5 etc etc)The Oddity schreef:welja, ik ken niets van Delphi.
Hmmja, die SSL is idd wel duur. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn met Delphi. Ik had het eigenlijk gewoon encryptie voor local. Daar heb je toch SSL niet voor nodig, bestaan daar geen andere voor?
Mja, zullen zien wat Skynet en all your base zegt.

Dacht dat ook, dat MD5, twofish,... zijn er nog een aantal, die SSL is voor een pure encrypted connection dacht ik, of ben ik mis?NuKeM schreef:Mja gaat ook anders hoor encryptie lokaal (MD5 etc etc)The Oddity schreef:welja, ik ken niets van Delphi.
Hmmja, die SSL is idd wel duur. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn met Delphi. Ik had het eigenlijk gewoon encryptie voor local. Daar heb je toch SSL niet voor nodig, bestaan daar geen andere voor?
Mja, zullen zien wat Skynet en all your base zegt.

)
 )

ik zal het ook eens bekijken heb toch niks anders om mij mee bezig te houden ik heb ondertussen  een component gevonden het is een TEdit component maar speciaal gemaakt voor het werken met wachtwoorden als iedereen dus ene keer zijn logininformatie invoert ..... zijn we der passwords worden vervangen door ******* zorg ik wel voor  om WinInet te kunnen gebruiken moet je wel WinInet.dll hebben
 ik zal het ook eens bekijken heb toch niks anders om mij mee bezig te houden ik heb ondertussen  een component gevonden het is een TEdit component maar speciaal gemaakt voor het werken met wachtwoorden als iedereen dus ene keer zijn logininformatie invoert ..... zijn we der passwords worden vervangen door ******* zorg ik wel voor  om WinInet te kunnen gebruiken moet je wel WinInet.dll hebben

Is allemaal perfect mogelijkThe Oddity schreef:Hmm wat die Inet dll betreft kan je die niet mee installeren. Allez iets in de aard van mee included in install.exe ? kan je dat niet met de Delphi install maker? Moest het niet lukken, wil anders wel helpen met dat, heb een setup maker. Daaar kunt ge dat zeker mee doen. Ge include de dll file, en ge kunt hem location toewijzen zodat em bv. installed op c:\windows\system of c:\winnt\system32\ ....

that's all
 that's all ) want zit vreselijk dicht tegen de examens en ik heb nog massa's werkt
 ) want zit vreselijk dicht tegen de examens en ik heb nog massa's werkt  

Code: Selecteer alles
procedure TForm1.Button1Click(Sender:TObject);
begin
WebBrowser1.Navigate('https://e-care.skynet.be/index.cfm?langue=nl');
end;

wel ik zal der mij eens mee bezighouden
  wel ik zal der mij eens mee bezighouden

)
 )

(kan zijn dat het iets moeilijker is)
 (kan zijn dat het iets moeilijker is)
 maar ik denk dat het automatisch invullen van het formulier het verste is wat we gaan kunnen doen  SSL is beveiligde communicatie dus as het een "poging" detecteert om automatisch in te loggen zal het altijd denken aan hacking attempts en de verbinding bijgevolg weigeren.cfm dat is inderdaad macromedia coldfusion serverside script  als ik probeer het formulier te versturen  dan krijg ik een foutmelding "interface not supported"  persoonlijk begrijp ik de "hetze" hierond niet sommige willen dat de software alles doet behalve koffie zetten
 maar ik denk dat het automatisch invullen van het formulier het verste is wat we gaan kunnen doen  SSL is beveiligde communicatie dus as het een "poging" detecteert om automatisch in te loggen zal het altijd denken aan hacking attempts en de verbinding bijgevolg weigeren.cfm dat is inderdaad macromedia coldfusion serverside script  als ik probeer het formulier te versturen  dan krijg ik een foutmelding "interface not supported"  persoonlijk begrijp ik de "hetze" hierond niet sommige willen dat de software alles doet behalve koffie zetten  een "muisklikje " op "inloggen" das toch niet teveel gevraagd he ?
  een "muisklikje " op "inloggen" das toch niet teveel gevraagd he ?

misschien is dat mogelijk met de api functies
  misschien is dat mogelijk met de api functies

Code: Selecteer alles
var
Msg:TMsg;
if (Msg.message = WM_KEYDOWN) and (Msg.wParam = VK_RETURN) then
SendMessage(WebBrowser1.Handle,BM_CLICK,0,0);
WebBrowser1.Refresh;
end;
 vandaag is het parrrrrrty
 vandaag is het parrrrrrty