ik zit al van in het begin van deze week thuis (ziekteverlof
 ) en uit verveling drink ik veel koffie. Echter, de oploskoffie is goed voor een enkele x 's morgens als je vertrekt naar 't werk maar echter heel de dag dit drinken is op den duur ni echt lekker meer
 ) en uit verveling drink ik veel koffie. Echter, de oploskoffie is goed voor een enkele x 's morgens als je vertrekt naar 't werk maar echter heel de dag dit drinken is op den duur ni echt lekker meer   
   Daarom ben ik van gisterenmorgend is op i'net op zoek gegaan naar wat een goed(koop?) maar toch lekkere koffie maakt, espressomachine ... Echter zie ik veel mensen met een machine van +500€
 Daarom ben ik van gisterenmorgend is op i'net op zoek gegaan naar wat een goed(koop?) maar toch lekkere koffie maakt, espressomachine ... Echter zie ik veel mensen met een machine van +500€  en dat vind ik er toch eigenlijk wel over voor mij. Daarom, zijn er hier koffieliefhebbers die een goedkopere
  en dat vind ik er toch eigenlijk wel over voor mij. Daarom, zijn er hier koffieliefhebbers die een goedkopere  aanbeveling hebben? Moet niet per se een espressomachine zijn, mag eventueel ook een machine zijn waar je je bonen zelf nog op de ouderwetse manier moet malen
  aanbeveling hebben? Moet niet per se een espressomachine zijn, mag eventueel ook een machine zijn waar je je bonen zelf nog op de ouderwetse manier moet malen  
 Een Senseo heb ik ook al gehad maar smaakt me na verschillende pads en sterkte's geprobeerd te hebben, te waterachtig ...
Ik hoop het hier te horen...
Mvg Tommy

) maar de pads zijn niet zo duur en overal te koop.
) maar de pads zijn niet zo duur en overal te koop.