en geen rondje tele2 bashen, gewoon de feiten....
Bij zijn thuiskomst uit het buitenland ontdekt meneer H. tussen de post een rappelbrief van Tele2, voor de facturen van de vorige twee maanden. Zonder te controleren betaalt hij onmiddellijk het geëiste bedrag. Enkele dagen later stelt hij vast dat zijn telefoon- en internetaansluiting zijn afgesloten. Hij neemt contact op met de klantendienst. Die legt hem uit dat de aansluitingen maar zullen worden hersteld nadat hij een fax heeft verstuurd waarin hij de betaling bewijst. Hij gehoorzaamt,
waarna hij terug aangesloten is. Bij die gelegenheid controleert hij zijn betalingen en stelt vast dat hij de twee facturen al had betaald. Het probleem ontstond omdat het bankrekeningnummer van Tele2 veranderde, ongetwijfeld bij een wijziging van de abonnementsformule. Vermits hij wil weten hoe hij deze dubbele betaling kan terugkrijgen, belt hij naar de klantendienst van Tele2. Die stuurt hem met een kluitje in het riet. Aangezien hij heeft betaald en zijn telefoon werkt, is er geen probleem. Een andere persoon wil verder luisteren, en legt hem uit dat het zal volstaan om het te veel betaalde bedrag van zijn volgende facturen af te trekken. Onze abonnee denkt dat de kous daarmee af is. De volgende dag ontvangt
hij echter een nieuwe brief waarin Tele2 vaststelt dat de facturen nog altijd onbetaald zijn, ondanks hun voorbije aanmaningen tot betaling en de opschorting van hun diensten. Meneer H. mag dus opnieuw bellen om aan zijn operator uit te
leggen hoe de vork in de steel zit. Onze abonnee is ontmoedigd door de kwaliteit van deze dienstverlening. Hij is vastbesloten om zijn contract bij Tele2 op te zeggen zodra ten minste het te veel betaalde bedrag terug op zijn rekening staat. En hij hekelt scherp de kwaliteit van de klantendienst van zijn operator.
De rekening klopt niet (Waar Gebeurd, Test-Aankoop december)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Goh, lijkt me sterk mocht iemand van de klantendienst/dienst facturatie die hier 15 min naar kijkt de boel niet recht kan trekken. De ellende is natuurlijk iemand vinden die zin heeft om het uit te zoeken ...
was dat niet op jou dat ik al eens een reactie heb gegeven dat iedere ombudsdienst voorbeelden aangeeft?
dit valt volgens mij nog altijd onder bashing want je probeert een provider in een slecht daglicht te stellen door voorbeelden van mensen te gebruiken die je niet kent / niet jou problemen.
dit valt volgens mij nog altijd onder bashing want je probeert een provider in een slecht daglicht te stellen door voorbeelden van mensen te gebruiken die je niet kent / niet jou problemen.
- ispwatch
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
Schijnbaar heeft iedere provider hier wel iemand die de negatieve dingen uitvergroot.
Zelf zit ik in de activatieperiode voor Tele2 en ik moet zeggen dat de info door de klantendienst verstrekt correct is en beleefd verstrekt werd.
Een eerdere aanvraag van mij kon door omstandigheden buiten Tele2 niet voltooid worden en ook hier heb ik correcte info ontvangen.
2 individuele gevallen voorstellen als de algemene gang van zaken bij Tele2 doet bij mij de vraag opkomen wat het voordeel is voor de OP om dit te doen, aangezien hijzelf geen betrokken partij is in beide gevallen.
Zelf zit ik in de activatieperiode voor Tele2 en ik moet zeggen dat de info door de klantendienst verstrekt correct is en beleefd verstrekt werd.
Een eerdere aanvraag van mij kon door omstandigheden buiten Tele2 niet voltooid worden en ook hier heb ik correcte info ontvangen.
2 individuele gevallen voorstellen als de algemene gang van zaken bij Tele2 doet bij mij de vraag opkomen wat het voordeel is voor de OP om dit te doen, aangezien hijzelf geen betrokken partij is in beide gevallen.