HBVLHBvL schreef:Twee homoseksuele pinguïns in een Chinese zoo hebben het verkorven bij hun soortgenoten. De twee hebben een natuurlijk aangeboren vaderwens en gingen daarom op zoek naar eieren. Die stalen ze van hun soortgenoten.
Het homopaar ging vernuftig te werk: ze verwisselden de eieren met stenen in de hoop dat de andere pinguïns niets zouden merken. De heteroseksuele pinguïns kregen echter wél in de gaten wat er gebeurde, waarop het homokoppel uit de groep verstoten werd.
De dieren hebben van de verzorgers van de zoo nu een apart onderkomen gekregen.
Homopinguïns maken zich onpopulair met diefstal eieren
- meon
- Administrator

- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Geen duiven in het duiventil, maar wel een ander vogelbeest, ongetwijfeld het leukste bericht dat je vandaag te lezen gaat krijgen:

- Robbe
- El Robre

- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Duiventil ten top, maar nogal een raar bericht ze.
Nu nog wachten op de film en de tv-reeks.
Nu nog wachten op de film en de tv-reeks.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]- localhost
- Elite Poster

- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Bedoel je de url injection vulnerability waardoor je een willekeurige pagetitle kan instellen?
http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/on ... 153001aafa}
Ik heb nog niet gekeken of je méér kan doen, bijvoorbeeld ergens een onzichtbare iframe zetten om clickjacking te doen
Of bedoel je dat het in het belang van limbuuuuuurg staat?
http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/on ... 153001aafa}
Ik heb nog niet gekeken of je méér kan doen, bijvoorbeeld ergens een onzichtbare iframe zetten om clickjacking te doen
Of bedoel je dat het in het belang van limbuuuuuurg staat?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Inderdaad, heb 2 weken in een donker hoekje gezeten van de schrik...meon schreef:Ik heb gr4vity trouwens op die manier flink doen schrikken
Dan weet ge waar ge morgen een beetje voodoo moet in steken hemeon schreef:Hé, slim. Gij hebt de accolades geürlencode. Ik was al aan het vloeken op die links van HBvL die niet werken in phpBB3...
- localhost
- Elite Poster

- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Waarom, werkt hij voor HBVL?meon schreef:Ik heb gr4vity trouwens op die manier flink doen schrikken
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.