Ja beste mensen mijn tenen staan alweer krom in mijn schoenen.Ik ben namelijk van plan mijn classic lijn te veranderen naar een discovery lijn.Ik wil het dus per se niet telefonisch doen want dan heb je geen bewijs van niks.
dus via de website. heeee een knop wijziging type telefoonlijn,moet je wel eventjes abonneren op e-services,nou ja vooruit,weer een kwartierje van mijn tijd.Vervolgens ondek ik dat ik alleen maar kan upgraden en niet downgraden.
Ik heb hier allerlei opties,zoals TWIN ,I-TALK en diverse varianten,maar geen discovery lijn.
Dus nu krijg ik alweer meteen de bibbers:ze zullen het wel via deze weg willen sturen :
Classic lijn opzeggen,Discovery lijn aanvragen,aansluitkosten aanrekenen,aanrekening voor nummer-overdracht,en waarschijnlijk ook nog opnieuw aansluitkosten om DxADSL op mijn nieuwe Discovery lijn aan te sluiten!!!!
Zijn er mensen die dit varkentje al eens hebben gewassen?
classic -> discovery lijn
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
- Locatie: Brecht
- Bedankt: 1 keer
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6601
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Stap binnen in de Belgacomwinkel en zeg dat je je classic naar disco wil omzetten. Je krijgt daar dan een printout mee. Waarschijnlijk proberen ze je nog wel om te praten door te zeggen dat je dan duur gaat bellen maar als je gewoon kordaat (wel vriendelijk blijven
) zegt wat je wil zouden ze niet moeilijk mogen over doen. De omzetting in gratis maar ik weet niet met zekerheid of je dan weer een jaar aan BC vasthangt.

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
- Locatie: Brecht
- Bedankt: 1 keer
OK Bedankt.een jaartje extra BGC is voor mij geen probleem.Ik heb al 15 jaar een vaste lijn.
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
- Locatie: Brecht
- Bedankt: 1 keer
Ik ben inderdaad naar een Belgacom winkel gegaan,en gezegd dat ik wilde switchen.
OK geen probleem,zei de baliemedewerker,wat is uw telefoonnummer.
tik tik tik in de computer,bent U cowboy_film_fan ? ja zei ik.
Wilt U vanaf nu meteen switchen of vanaf 1 december ? ->doe maar 1 december,da's overzichtelijker voor de facturen.
OK da's geregeld.dank U wel.
Ging dus allemaal prima,geen gezeur.maar ook geen legitimatie !!! en ook geen handtekening !!!
Ik kan dus om het even wiens abonnement gaan wijzigen in zo'n shop.
en dan nog :Echt blij ben ik niet met die dienstverlening,hoewel ik zeer vriendelijk en kordaat geholpen ben.
Ik moest er wel een verplaatsing voor doen.Ik had het liever on-line gedaan maar ja.
OK geen probleem,zei de baliemedewerker,wat is uw telefoonnummer.
tik tik tik in de computer,bent U cowboy_film_fan ? ja zei ik.
Wilt U vanaf nu meteen switchen of vanaf 1 december ? ->doe maar 1 december,da's overzichtelijker voor de facturen.
OK da's geregeld.dank U wel.
Ging dus allemaal prima,geen gezeur.maar ook geen legitimatie !!! en ook geen handtekening !!!
Ik kan dus om het even wiens abonnement gaan wijzigen in zo'n shop.
en dan nog :Echt blij ben ik niet met die dienstverlening,hoewel ik zeer vriendelijk en kordaat geholpen ben.
Ik moest er wel een verplaatsing voor doen.Ik had het liever on-line gedaan maar ja.
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5278
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
- Bedankt: 156 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Tja ,als je wantrouwig bent.cowboy_film_fan schreef:Echt blij ben ik niet met die dienstverlening,hoewel ik zeer vriendelijk en kordaat geholpen ben.
Ik moest er wel een verplaatsing voor doen.Ik had het liever on-line gedaan maar ja.

Heb het gewoon via de telefoon gedaan, was zo gepiept.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Berichten: 1616
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik weet het niet zeker, maar krijg je normaal nog geen brief thuis dat je nog 7 werkdagen de tijd hebt om het eventueel ongedaan te maken?cowboy_film_fan schreef:Ging dus allemaal prima,geen gezeur.maar ook geen legitimatie !!! en ook geen handtekening !!!
Ik kan dus om het even wiens abonnement gaan wijzigen in zo'n shop.
In de tijd (6 jaar geleden) toen ik belgacom adsl ging bestellen in de winkel was dat toch zo.