classic -> discovery lijn

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
cowboy_film_fan
Member
Member
Bedankt: 1 keer

Ja beste mensen mijn tenen staan alweer krom in mijn schoenen.Ik ben namelijk van plan mijn classic lijn te veranderen naar een discovery lijn.Ik wil het dus per se niet telefonisch doen want dan heb je geen bewijs van niks.
dus via de website. heeee een knop wijziging type telefoonlijn,moet je wel eventjes abonneren op e-services,nou ja vooruit,weer een kwartierje van mijn tijd.Vervolgens ondek ik dat ik alleen maar kan upgraden en niet downgraden.
Ik heb hier allerlei opties,zoals TWIN ,I-TALK en diverse varianten,maar geen discovery lijn.
Dus nu krijg ik alweer meteen de bibbers:ze zullen het wel via deze weg willen sturen :
Classic lijn opzeggen,Discovery lijn aanvragen,aansluitkosten aanrekenen,aanrekening voor nummer-overdracht,en waarschijnlijk ook nog opnieuw aansluitkosten om DxADSL op mijn nieuwe Discovery lijn aan te sluiten!!!!
Zijn er mensen die dit varkentje al eens hebben gewassen?
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 649 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Stap binnen in de Belgacomwinkel en zeg dat je je classic naar disco wil omzetten. Je krijgt daar dan een printout mee. Waarschijnlijk proberen ze je nog wel om te praten door te zeggen dat je dan duur gaat bellen maar als je gewoon kordaat (wel vriendelijk blijven :wink: ) zegt wat je wil zouden ze niet moeilijk mogen over doen. De omzetting in gratis maar ik weet niet met zekerheid of je dan weer een jaar aan BC vasthangt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
cowboy_film_fan
Member
Member

OK Bedankt.een jaartje extra BGC is voor mij geen probleem.Ik heb al 15 jaar een vaste lijn.
cowboy_film_fan
Member
Member

Ik ben inderdaad naar een Belgacom winkel gegaan,en gezegd dat ik wilde switchen.
OK geen probleem,zei de baliemedewerker,wat is uw telefoonnummer.
tik tik tik in de computer,bent U cowboy_film_fan ? ja zei ik.
Wilt U vanaf nu meteen switchen of vanaf 1 december ? ->doe maar 1 december,da's overzichtelijker voor de facturen.
OK da's geregeld.dank U wel.

Ging dus allemaal prima,geen gezeur.maar ook geen legitimatie !!! en ook geen handtekening !!!
Ik kan dus om het even wiens abonnement gaan wijzigen in zo'n shop.

en dan nog :Echt blij ben ik niet met die dienstverlening,hoewel ik zeer vriendelijk en kordaat geholpen ben.
Ik moest er wel een verplaatsing voor doen.Ik had het liever on-line gedaan maar ja.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 3 keer

cowboy_film_fan schreef:Echt blij ben ik niet met die dienstverlening,hoewel ik zeer vriendelijk en kordaat geholpen ben.
Ik moest er wel een verplaatsing voor doen.Ik had het liever on-line gedaan maar ja.
Tja ,als je wantrouwig bent. :curt:
Heb het gewoon via de telefoon gedaan, was zo gepiept.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

cowboy_film_fan schreef:Ging dus allemaal prima,geen gezeur.maar ook geen legitimatie !!! en ook geen handtekening !!!
Ik kan dus om het even wiens abonnement gaan wijzigen in zo'n shop.
Ik weet het niet zeker, maar krijg je normaal nog geen brief thuis dat je nog 7 werkdagen de tijd hebt om het eventueel ongedaan te maken?

In de tijd (6 jaar geleden) toen ik belgacom adsl ging bestellen in de winkel was dat toch zo.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”