Hallo,
ik heb gisteren een abonnement bij DXADSL genomen.
Ik heb momenteel een modem van Telenet(chello) en netgear WGT624 wireless router.
Daar ik de modem van Telenet moet teruggeven en er ADSL2+ beschikbaar is mijn straat, wil ik me een nieuwe ADSL2+ modem aanschaffen.
Kan iemand me een model aanraden of kent er iemand een goede site met vergelijkende tests ?
Ik overweeg om een alles-in-een toestel aan te kopen dat me ook toelaat wireless te surfen.
Alvast bedankt voor jullie ervaringen te willen delen !
Aankoopadvies voor modem voor ADSL2+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
via een ander member op dit forum ben ik teweten gekomen dat men via deze link de waarden kan opvragenAsuske schreef: ff![]()
Heb ook zo één ben er ook tevreden over, maar ik kan mijn lijnwaardes niet vinden,lukt dat bij jou wel?
http://192.168.1.1/setup.cgi?next_file=adsl_driver.htm

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Fritz!Box. Heb er zelf sinds een paar maanden een (7170). Wil nooit nog iets anders. Doet ADSL2+, VoIP, draadloos netwerk, 4 Ethernet aanlsuitingen, 3 telefoon aansluitingen... Iets prijziger dan de gangbare merken, maar ik vind die Fritz!Boxjes hun geld meer dan waard.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- kweezie wabbit
- Plus Member
In dit topic bied iemand een WAG200G te koop aan.
Ik heb zelf ook een en ik ben er heel tevreden van. De installatie en de configuratie zijn echt gemakkelijk.
Ik heb zelf ook een en ik ben er heel tevreden van. De installatie en de configuratie zijn echt gemakkelijk.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
gebruik zelf een wag200g icm QOS, heb er nog 1 over (st gekocht voor voip), met mn vorige modem viel internet geregeld uren weg(slechte verbinding), de linksys doet zijn best om de connectie stabiel te houden.
Ik vermoed dat je nu wel al een modem hebt?
Ik vermoed dat je nu wel al een modem hebt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
de wag200g is een betere modem/router(qos), ook geschikt voor annex M.Jack Daniels schreef:Fritz!Box. Heb er zelf sinds een paar maanden een (7170). Wil nooit nog iets anders. Doet ADSL2+, VoIP, draadloos netwerk, 4 Ethernet aanlsuitingen, 3 telefoon aansluitingen... Iets prijziger dan de gangbare merken, maar ik vind die Fritz!Boxjes hun geld meer dan waard.