animated gifs

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
noppes
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Weet er iemand een goeie site waar ik veel animated gifs of backgrounds of interfaces enzo vindt over voetbal (free of course).
Heb er al veel bezocht, maar mooie voetbalgifs heb ik nog nie echt gevonden...

greetzzzz

noppes
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hi,

indertijd gebruikte ik geregeld amationfactory.com, maar kweet ni echt of dat nog bestaat. Kweet dat dat allemaal achterruit gegaan is, minder afbeeldingen meer junk, dan betalend ... dus kheb er nu geen flauw benul van voor nen goeie site, ik gebruik nu ImageReady dat bij Adobe PhotoShop zit om animated gifs te maken. Je hebt er natuurlijk zelf wat werk mee :? , als je een creatieve geest hebt, zou dit wel een goeie oplossing kunnen zijn.
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid

Misschien vind je hier iets
http://animatie.pagina.nl/
http://clipart.pagina.nl/

Greetz
Weetgraag :wink:
noppes
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

ok bedankt !

Ik maak nu en dan zelf wat in flash, maar dit neemt natuurlijk veel tijd in beslag...
Daarom zoek ik ze liever op het inet.
moest je er tegen komen, laat me iets weten please.
Witchez
Member
Member

Ik had dus een Animated gif gemaakt om dat eens te proberen en ik had da op m'n siteje gezet en nu blijkt dat die niet 'animated' is als je 'Ad blocking' in ZoneAlarm Pro op Medium zet. Op skynet.be werkt dat nochtans wel. Dus ik kom er maar niet uit.. Heeft iemand hier een uitleg voor.

BTW, Weetgraag, it's been a long time :roll:

Greetz

The one and only Witchez
I never argue with idiots because they drag you to their own level and beat you with experience
Weetgraag
Erelid
Erelid

Ja, ik weet het
Ik moest uitgebreid mijn nieuwe machientje testen en ben nog bezig
maar ik volg het hier wel op hoor.
Ik hoop dat we vlug kunnen starten met eigen domein enzo maar dat is dan weer een andere topic.

Greetz
Weetgraag :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Witchez schreef:Ik had dus een Animated gif gemaakt om dat eens te proberen en ik had da op m'n siteje gezet en nu blijkt dat die niet 'animated' is als je 'Ad blocking' in ZoneAlarm Pro op Medium zet. Op skynet.be werkt dat nochtans wel. Dus ik kom er maar niet uit.. Heeft iemand hier een uitleg voor.
Dus op users.skynet.be/alias/ werkt hij dus wel als ik het goed begrijp? op welke site werkt hij dan niet. Ik denk dat je daar wat meer info zal moeten rond geven. Vermoedelijk zal het waarschijnlijk ergens een referentie zijn die wordt meegestuurd vanwege je host, domainname-provider (moest je die hebben), iets op je andere hosting die een ref meestuurd die in de dbase van ZoneAlarm gelist staat als Ad-server achtig iets. Ik kan enkel zo iets bedenken.

Het zou ook gewoon kunnen, dat die medium setting animated gifs zou blokken en er gewone gifs zou van laten zie (dus enkel 1st frame), dat zou wel heel dwaas geweest zijn van ZoneAlarm, maar je weet nooit. Zit met ad-block van NIS en niet van ZoneAlarm, dusja, zou het eens moeten bezien ;-)

zullen meer info nodig hebben om een oplossing uit te dokteren :-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”