ok, er was dus iets misgelopen tijden de update, had de eerste keer de .exe blijkbaar niet goed overschreven... heb nog eens opnieuw gedaan en nu werkt het want ik post via de browser van Erik. Erik nog enkele bugs: Enter toets om te submitten zoals Sensei zegt doet het nog niet, de new pages worden idd geopend in Internet Explorer en je kan geen nieuwe lijn beginnen in de posts. Maw de "hard return" werkt om de een of andere reden niet. Zoals je ziet is gans mijn post dus aan elkaar geschreven, kan geen paragraafjes maken

\nDie update is dus niet raar verlopen, het was blijkbaar de bedoeling dat het zo was, ik vond het dus raar

Wat ik verder zou zou suggereren is die update functie een beetje te veranderen. Vind ze nogal omslachtig: Webbrowser update functie download zip, launched zip en dan moet je zelf nog setup.exe uitvoeren. Je kan maybe de .exe niet in een zip op je webspace stellen en de download door het programam laten doen, uitvoeren van de exe door het programma laten doen en waneer de update gedaan is, mbv een script ofzo de exe file deleten. Zo blijft er niet ergens nog een update.exe staan. Want die temp folders van Micro**** daar ben ik niet te vré voor, blijft daar steeds veel boel in staan! Die daar niet moet staan. \het is een idee eh, verder nog geen probs ontdekt. \n
EDIT: bij de tips: staat er een spellings foutje: vieuw --> view