Wij zitten hier thuis met een probleem.
Mijn ouders willen overschakelen op digitale tv, om meer muziek zenders te verkrijgen.
We willen dit op 2 tv's aansluiten.
De beide tv's liggen nogal ver van elkaar, mijn ouders zouden liever niet een kabel doortrekken naar de tweede tv. Dus indien mogelijk liefst draadloos met mekaar verbinden. De afstand tussen beide tv's is ongeveer 12-15 meter.
Wat is de voordeligste en beste keuze: belgacom/telenet/indi?
mvg,
Ronny
Keuze belgacom/telenet/indi
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Ligt er nu al kabel-tv naar die 2 tv's?
Zoja: Telenet (INDI is niet meer verkrijgbaar, enkel nog voor bestaande INDI klanten)
Je moet indien je beide tv's digitaal wil, wel 2 digicorders aanvragen.
Je sluit beiden gewoon aan op de bestaande kabel-aansluiting, en het interactieve gedeelte laat je via een homeplug (via het elektriciteitsnet) lopen...
Zoja: Telenet (INDI is niet meer verkrijgbaar, enkel nog voor bestaande INDI klanten)
Je moet indien je beide tv's digitaal wil, wel 2 digicorders aanvragen.
Je sluit beiden gewoon aan op de bestaande kabel-aansluiting, en het interactieve gedeelte laat je via een homeplug (via het elektriciteitsnet) lopen...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Maar beide TV's hebben toch reeds coax vandaag de dag (je had het over de kabel voor het interactief maken) ? Wat mij betreft is Digitale TV via kabel (INDI/TN) nog altijd veel beter dan BGC TV.ronnyruyters schreef:De beide tv's liggen nogal ver van elkaar, mijn ouders zouden liever niet een kabel doortrekken naar de tweede tv.
Nu welke muziekzenders willen je ouders eigenlijk ?