eenvoudig alternatief voor Joomla ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Joomla valt toch nog mee? Ik ben ook aan het kijken om een site uit de grond te stampen met een CMS. Eerst Drupal eens geprobeerd, maar dat leek me toch wel wat complex. Joomla daarentegen valt mi heel goed mee. Je moet enkel de logica erachter doorhebben.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Wordpress misschien?
Eerlijk gezegd ben ik zo niet voor cms, door diversiteit van websites zijn ze moeilijker te exploiten, door de opkomst van cms hebben zulke individuen een groter publiek, want als een exploit werkt op 1 cms, dan kan men dit massaal gaan toepassen op alle cms van de zelfde versie
Langs de andere kant, updates komen regelmatig uit, en je site wordt constant onderhouden, .. maar je zal wellicht sneller/makkelijker het slachtoffer worden van één of andere exploit.
Eerlijk gezegd ben ik zo niet voor cms, door diversiteit van websites zijn ze moeilijker te exploiten, door de opkomst van cms hebben zulke individuen een groter publiek, want als een exploit werkt op 1 cms, dan kan men dit massaal gaan toepassen op alle cms van de zelfde versie

Langs de andere kant, updates komen regelmatig uit, en je site wordt constant onderhouden, .. maar je zal wellicht sneller/makkelijker het slachtoffer worden van één of andere exploit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mja, Wordpress is wel meer voor blogs (heb er ook zo eentje). Je kan er wel ook 'gewone' sites mee maken, maar het is toch beperkter.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Drupal
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik heb Joomla eens geprobeerd, maar ik vond het te moeilijk om ermee te doen wat ik wou.
Drupal heeft me nog niet teleurgesteld.
Er zijn er die bij Wordpress zweren.
Vroeger heb ik nog Xoops en Tikiwiki gebruikt.
En anders kijk je maar eens op www.opensourcecms.com
Je kan daar online de verschillende systemen testen.
Drupal heeft me nog niet teleurgesteld.
Er zijn er die bij Wordpress zweren.
Vroeger heb ik nog Xoops en Tikiwiki gebruikt.
En anders kijk je maar eens op www.opensourcecms.com
Je kan daar online de verschillende systemen testen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Mij ook niet, alleen performance valt soms wat tegen op shared webhosting accounts.localhost schreef: Drupal heeft me nog niet teleurgesteld.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
32MB memory voor PHP is toch aanbevolen, bij mij is het zelfs 64MB iirc.crapiecorn schreef:Mij ook niet, alleen performance valt soms wat tegen op shared webhosting accounts.localhost schreef: Drupal heeft me nog niet teleurgesteld.
En bij shared webhosting is het soms een probleem om php.ini aan te passen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.