LOL , bel hem hoe zag de man er uit ?DJG schreef:Bettina schreef:Waarom zou ik het verzinnen ? Ben nog niet zo lang thuis .. Dit is echt allemaal gebeurd .. Zweer het op alle mensen die ik heel graag zieUniCorn schreef:wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..
Euhm Jongedame
even ter bewijs dat je liegt over dat advocatenbureau, mijn Vader is Daar 1 van de Advocaten in dat kantoor. Het was gesloten vandaag !!! Ik weet het omdat ik degene ben die de deuren heb gesloten en ben samen met mijn vader vertrokken in de ochtend. Hiermee trek ik dus de conclusie dat je gewoon probeert de mensen te beliegen. Het kan zijn dat je niet liegt over dommel maar dan moet je zeker niet zeveren over advocaten enzo.
Stel dat andere mensen erachter komen ... ik denk dat je moet stoppen met zomaar ietste vertellen om gewoon eens intresant te doen en dat je de feiten moet aanhalen zonder te zeveren
De zever is er teveel aan.
En Ons Bureau is ook Bij Dommel Aangesloten dus we gaan zeker niet aanraden om op te stappen bij deze mensen.
Ik Haat het echt als mensen liegen sorry als dit wat hard is mijn bedoeling is dat mensen de waarheid weten en niet wat ik noem "pure zever"
mager , haar redelijk kort geknipt , de behuizing vanbinnen is wit men moest de trap naar boven nemen , het was gesloten inderdaad , maar hij deed open omdat ik gratis advies wou. Hij was thuis. och joeng vrekt. belt em