Bettina Is naar Dommel Gegaan In Diepenbeek!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Bettina
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

DJG schreef:
Bettina schreef:
UniCorn schreef:wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..
Waarom zou ik het verzinnen ? Ben nog niet zo lang thuis .. Dit is echt allemaal gebeurd .. Zweer het op alle mensen die ik heel graag zie :idea:

Euhm Jongedame
even ter bewijs dat je liegt over dat advocatenbureau, mijn Vader is Daar 1 van de Advocaten in dat kantoor. Het was gesloten vandaag !!! Ik weet het omdat ik degene ben die de deuren heb gesloten en ben samen met mijn vader vertrokken in de ochtend. Hiermee trek ik dus de conclusie dat je gewoon probeert de mensen te beliegen. Het kan zijn dat je niet liegt over dommel maar dan moet je zeker niet zeveren over advocaten enzo.
Stel dat andere mensen erachter komen ... ik denk dat je moet stoppen met zomaar ietste vertellen om gewoon eens intresant te doen en dat je de feiten moet aanhalen zonder te zeveren
De zever is er teveel aan.

En Ons Bureau is ook Bij Dommel Aangesloten dus we gaan zeker niet aanraden om op te stappen bij deze mensen.

Ik Haat het echt als mensen liegen sorry als dit wat hard is mijn bedoeling is dat mensen de waarheid weten en niet wat ik noem "pure zever"
LOL , bel hem hoe zag de man er uit ?
mager , haar redelijk kort geknipt , de behuizing vanbinnen is wit men moest de trap naar boven nemen , het was gesloten inderdaad , maar hij deed open omdat ik gratis advies wou. Hij was thuis. och joeng vrekt. belt em
Bettina
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

THDBASED schreef:
DJG schreef:
Bettina schreef:
UniCorn schreef:wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..
Waarom zou ik het verzinnen ? Ben nog niet zo lang thuis .. Dit is echt allemaal gebeurd .. Zweer het op alle mensen die ik heel graag zie :idea:

Euhm Jongedame
even ter bewijs dat je liegt over dat advocatenbureau, mijn Vader is Daar 1 van de Advocaten in dat kantoor. Het was gesloten vandaag !!! Ik weet het omdat ik degene ben die de deuren heb gesloten en ben samen met mijn vader vertrokken in de ochtend. Hiermee trek ik dus de conclusie dat je gewoon probeert de mensen te beliegen. Het kan zijn dat je niet liegt over dommel maar dan moet je zeker niet zeveren over advocaten enzo.
Stel dat andere mensen erachter komen ... ik denk dat je moet stoppen met zomaar ietste vertellen om gewoon eens intresant te doen en dat je de feiten moet aanhalen zonder te zeveren
De zever is er teveel aan.

En Ons Bureau is ook Bij Dommel Aangesloten dus we gaan zeker niet aanraden om op te stappen bij deze mensen.

Ik Haat het echt als mensen liegen sorry als dit wat hard is mijn bedoeling is dat mensen de waarheid weten en niet wat ik noem "pure zever"
Busted...
Ma hoow jong , gelle krijgt mense depressief
die zijn secretaresse heeft ope gedaan een vriendelijke vrouw bij ne bril!!!!
kheb een 5 minutjes moete wachte in da klein wacht zaalke be houte stoelekes aan de venster een bank bij boeken. eeuh ik ben naar boven gegaan vanachter in de hoek een tafel bij allemaal documenten....
wa kan ik nog meer zegge :s:s
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Bweuk. Zullen we het hier maar bij laten? Topic heeft niet veel zin meer om op in te gaan, want 't gaat alleen maar woord tegen woord zijn.
Als iemand nog iets constructiefs te vertellen heeft -> PM mij en ik zet het terug open, maar for the time being gaat hier een slotje op.
Gesloten

Terug naar “Dommel”