Ik heb hier een linksys wag200g liggen maar deze is Annex b dus kan ik niet in de line in met mijn gewone RJ-45 stekker.
Bestaat er een oplossing om van annex b naar annex a te gaan ?
Kan de linksys trouwens als gewone ADSL modem werken of is deze alleen ADSL2?
Alvast bedankt
Linksys wag200g
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
nee spijtig genoeg niet mogelijk, ik heb nog wel een wag200g A liggen die weg mag voor 40€.rubenpiepers schreef:Ik heb hier een linksys wag200g liggen maar deze is Annex b dus kan ik niet in de line in met mijn gewone RJ-45 stekker.
Bestaat er een oplossing om van annex b naar annex a te gaan ?
Kan de linksys trouwens als gewone ADSL modem werken of is deze alleen ADSL2?
Alvast bedankt
-
- Starter Plus
Ik heb hier wel nog een speedtouch 510 liggen.
Kan ik die dan gebruiken als Adsl Modem ? en de wag 200g als router/wireless acces?
Kan ik die dan gebruiken als Adsl Modem ? en de wag 200g als router/wireless acces?
-
- Elite Poster
uiteraard, zet wel de firewall van een van beide toestellen uit(maakt het wat eenvoudiger), je kunt er ook gewoon een switch aan hangen ipv de wag.rubenpiepers schreef:Ik heb hier wel nog een speedtouch 510 liggen.
kijk hier eens voor de allerlaatste firmware:
http://www.speedtouch.net.nz/ST510v4.htm
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Begrijp niet goed wat je bedoeld met "kan ik niet in de line met mijn gewone RJ-45 stekker".rubenpiepers schreef:Ik heb hier een linksys wag200g liggen maar deze is Annex b dus kan ik niet in de line in met mijn gewone RJ-45 stekker.

-
- Starter Plus
Ik bedoel dat de line in (waar de internetaansluiting toekomt ), een andere soort connector heeft of een gewone telefoonstekker(RJ45).
Ik vermoed dat dit komt omdat ik een Annex B linksys heb en ik eigenlijk een Annex A nodig heb.
Ik vermoed dat dit komt omdat ik een Annex B linksys heb en ik eigenlijk een Annex A nodig heb.
-
- Elite Poster
De line in (wan poort) is toch RJ11?rubenpiepers schreef:Ik bedoel dat de line in (waar de internetaansluiting toekomt ), een andere soort connector heeft of een gewone telefoonstekker(RJ45).

- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Als het een Annex B is, dan komt hier normaal ISDN op toe. En is de stekker een RJ-11 ofte een stekker voor de telefoon.rubenpiepers schreef:Ik bedoel dat de line in (waar de internetaansluiting toekomt ), een andere soort connector heeft of een gewone telefoonstekker(RJ45).
-
- Elite Poster
of rj45(fritz)Sub Zero schreef:Als het een Annex B is, dan komt hier normaal ISDN op toe. En is de stekker een RJ-11 ofte een stekker voor de telefoon.rubenpiepers schreef:Ik bedoel dat de line in (waar de internetaansluiting toekomt ), een andere soort connector heeft of een gewone telefoonstekker(RJ45).
-
- Starter Plus
Er past een UTP kabel in.
-
- Starter Plus
Ja inderdaad aan de Wan kant.
Ik heb 4 UTP poorten als router en 1 waar het internet toekomt
-
- Elite Poster
nonkie schreef:Aan de wan kant? Dacht het niet tenzij het geen adsl modem/router is.rubenpiepers schreef:Er past een UTP kabel in.
Ik heb een afbeelding gemaakt van een deel van de handleiding. De wan kant zoals ik zei is een poort voor de dsl lijn. RJ11 en geen RJ45.rubenpiepers schreef:Ja inderdaad aan de Wan kant.
Kijk nog eens goed of je geen WRT200g ofzo bedoeld.

Edit: ik heb er hier zelf ene hangen een wag200G voor mijn dommel verbinding. Is zekers een RJ11 (DSL) ingang en 4 RJ45 (ethernet) uitgangen.

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Annex B = ISDN = gebruikt RJ45 pluggen aan de telefoonstekker
Annex A = PSTN = gebruikt RJ11 pluggen aan de telefoonstekker
Maw het is een ADSL modem/router maar wel eentje voor ISDN en niet compatible met een standaard analoge lijn.
Annex A = PSTN = gebruikt RJ11 pluggen aan de telefoonstekker
Maw het is een ADSL modem/router maar wel eentje voor ISDN en niet compatible met een standaard analoge lijn.
Floris Bakker for president!