Ik zie hier enkel maar opzeggingen thread, maar ik zou wat info wille hebben over een aanvraag ervan. Zit atm bij Homeconnect, wat ik ondertussen al wat beu aan het komen ben, ook omwillen van de uploadsnelheid die gecapped wordt op 30kb/s. + onze alarmcentrale werkt hier niet op.
Dus ik vroeg me af hoeveel het kost om een Disco opnieuw te laten activeren+nummerovername. Ik vraag dit hier want als ik bel naar mijn lokale shop geven ze niet echt info, maar proberen ze gewoon direcht product aan te smeren.. En zijn er voordelige tarieven die je dan best van den eerste keer er bij neemt?
Aanvraag Disco
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Niet vergeten , je kan toch nog niet weg bij dommel ivm dat homeconnect nog geen jaar bestaat dus je nog geen jaar dit product kan hebben en dus maw nog niet maandelijks kan opzeggen ?
Maar ivm je directe vraag , gewoon een shop binnenstappen , je legt uit en dan vraag je de eeuwig durende "rijdelijke" promotie gratis installatie en activatie et voila , ca marche
En dan ook terug netconnect aanvragen ???
Maar ivm je directe vraag , gewoon een shop binnenstappen , je legt uit en dan vraag je de eeuwig durende "rijdelijke" promotie gratis installatie en activatie et voila , ca marche
En dan ook terug netconnect aanvragen ???
The eternal and true pessimist 

Is die promotie niet enkel voor de Classic line?
Dmv dommel in gebreke te stellen zou dit normaal moeten lukken. Zou idd terug netconnect willen. Dat w erkt perfect, het is enkel hun telefonie die op niets trekt. Maar ik zou ook moeten weten of adsl2+ er nu al ligt.. Scarlet zegt dat mijn gemeente er al in zit(mja alle centrales dan?), . Homeconnect nog niet( ik zou moeten auto overgeschakeld worden), en in de shop willen ze mij enkel helpen als ik hun internet koop
. En de helpdesk van BGC weet nooit van niets
Dmv dommel in gebreke te stellen zou dit normaal moeten lukken. Zou idd terug netconnect willen. Dat w erkt perfect, het is enkel hun telefonie die op niets trekt. Maar ik zou ook moeten weten of adsl2+ er nu al ligt.. Scarlet zegt dat mijn gemeente er al in zit(mja alle centrales dan?), . Homeconnect nog niet( ik zou moeten auto overgeschakeld worden), en in de shop willen ze mij enkel helpen als ik hun internet koop

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Dat is op e classic line inderdaad , maar een disco is een classic met als optie discovery
Laat ze je niet in de luren leggen , het is altijd 4 free
, zelfs zonder internet bij hen
Wat ik wel moet toegeven , en dat is omdat ik het net zelf heb moeten doen is volgende :
Internet bij dommel maar al 6 maand niets betaald , al 4 maand "suspended" maar geen internet elders kunnen nemen omdat dommel "het" signaal heeft meent men
Naar een BCG shop gegaan , uitleg gedaan dat , desontdanks aangetekend schrijven etc geen antwoord van/bij dommel etc , oh geen probleem , u wil dan naar ons komen ? , :"ja" , geen probleem , boem , ineens geen probleem , internet zonder vaste lijn , disco lijn ineens mee opgezegd , free of charge (zat nog in eerste jaar ...) ....
Dus mjah , ze proberen altijd
Laat ze je niet in de luren leggen , het is altijd 4 free

Wat ik wel moet toegeven , en dat is omdat ik het net zelf heb moeten doen is volgende :
Internet bij dommel maar al 6 maand niets betaald , al 4 maand "suspended" maar geen internet elders kunnen nemen omdat dommel "het" signaal heeft meent men
Naar een BCG shop gegaan , uitleg gedaan dat , desontdanks aangetekend schrijven etc geen antwoord van/bij dommel etc , oh geen probleem , u wil dan naar ons komen ? , :"ja" , geen probleem , boem , ineens geen probleem , internet zonder vaste lijn , disco lijn ineens mee opgezegd , free of charge (zat nog in eerste jaar ...) ....
Dus mjah , ze proberen altijd
The eternal and true pessimist