Ik heb recent de drivers van mijn videokaart geupdate en ik wou net een video afspelen en dan kijken via de tv maar ik zie net dat de optie "full screen video on secondary display" nier meer in het controle paneel staat.
Wil dit nu zeggen dat Nvidia dit niet meer implementeert in hun software ?
Ik heb gezien op hun forum dat er nog mensen zijn die hierover klagen, eerst was er het probleem met de aspect ratio en nu dit... ik denk dat ik dan over ga schakelen naar ATI.
Nvidia full screen video on secondary display weg ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Misschien zijn de instellingen gewijzigd. Staat er nog steeds klonen ingeschakeld?AnD schreef:Ik heb recent de drivers van mijn videokaart geupdate en ik wou net een video afspelen en dan kijken via de tv maar ik zie net dat de optie "full screen video on secondary display" nier meer in het controle paneel staat.
Ik heb gezien op hun forum dat er nog mensen zijn die hierover klagen, eerst was er het probleem met de aspect ratio en nu dit... ik denk dat ik dan over ga schakelen naar ATI.

- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Klonen kan je nog en dualview ook en klonen staat aan.nonkie schreef:Misschien zijn de instellingen gewijzigd. Staat er nog steeds klonen ingeschakeld?AnD schreef:Ik heb recent de drivers van mijn videokaart geupdate en ik wou net een video afspelen en dan kijken via de tv maar ik zie net dat de optie "full screen video on secondary display" nier meer in het controle paneel staat.
http://forums.nvidia.com/lofiversion/in ... 45586.html