Nvidia full screen video on secondary display weg ?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

Ik heb recent de drivers van mijn videokaart geupdate en ik wou net een video afspelen en dan kijken via de tv maar ik zie net dat de optie "full screen video on secondary display" nier meer in het controle paneel staat.
Wil dit nu zeggen dat Nvidia dit niet meer implementeert in hun software ?

Ik heb gezien op hun forum dat er nog mensen zijn die hierover klagen, eerst was er het probleem met de aspect ratio en nu dit... ik denk dat ik dan over ga schakelen naar ATI.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

AnD schreef:Ik heb recent de drivers van mijn videokaart geupdate en ik wou net een video afspelen en dan kijken via de tv maar ik zie net dat de optie "full screen video on secondary display" nier meer in het controle paneel staat.

Ik heb gezien op hun forum dat er nog mensen zijn die hierover klagen, eerst was er het probleem met de aspect ratio en nu dit... ik denk dat ik dan over ga schakelen naar ATI.
Misschien zijn de instellingen gewijzigd. Staat er nog steeds klonen ingeschakeld?
Afbeelding
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

nonkie schreef:
AnD schreef:Ik heb recent de drivers van mijn videokaart geupdate en ik wou net een video afspelen en dan kijken via de tv maar ik zie net dat de optie "full screen video on secondary display" nier meer in het controle paneel staat.

Misschien zijn de instellingen gewijzigd. Staat er nog steeds klonen ingeschakeld?
Klonen kan je nog en dualview ook en klonen staat aan.
http://forums.nvidia.com/lofiversion/in ... 45586.html
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ach ik begrijp het. Je kan nog beelden sturen naar een scherm maar je kan die resolutie niet meer instellen. Sorry voor het misverstand. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”