wissel HD-SD digicorder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Rule
Starter
Starter

Een vriend van mij heeft een HD-digicorder. Ik heb 'n SD-digicorder. Hij heeft geen HD-tv, ik wel.
Kunnen wij gewoon onze digicorders omruilen of moet er sowieso langs Telenet gepasseerd worden (activering of zo)?
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een wissel tussen klanten onderling is niet mogelijk (van boxen die je huurt), je zal via telenet moeten passeren.
The_One_be
Pro Member
Pro Member

ik denk dat een wissel niet veel zal uitmaken aangezien de HD zenders niet ge-activeerd zijn in jouw smartcard. Er zal zo-ie-zo langs de telenet-kassa gepasseerd moeten worden
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Rule schreef:Een vriend van mij heeft een HD-digicorder. Hij heeft geen HD-tv.
Hij heeft dan wel een harddisk die dubbel zo groot is, en hij kan naar HDTV zenders kijken (de decoder downscaled die namelijk op SCART).

Dus ook al heb je geen HDTV, de decoder op zich heeft wel een aantal voordelen.
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

wisselen zonder telenet iets te laten weten zal wel lukken maar dan betaal jij zijn abo en hij het jouwe.
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

tettenlover schreef:wisselen zonder telenet iets te laten weten zal wel lukken maar dan betaal jij zijn abo en hij het jouwe.
Digitale TV op zich is gratis... en de interactieve diensten zullen niet meer werken als je wisselt (beeld op zich zal geen probleem zijn).
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

r2504 schreef:
tettenlover schreef:wisselen zonder telenet iets te laten weten zal wel lukken maar dan betaal jij zijn abo en hij het jouwe.
Digitale TV op zich is gratis... en de interactieve diensten zullen niet meer werken als je wisselt (beeld op zich zal geen probleem zijn).
Maar de extra abo's wel. Als we er van uitgaan dat die er niet zijn gaat het inderdaad ook niet veel uitmaken.

Probleem is dan wel... Als er een probleem is, dan kan de tech niks doen wegens: verkeerde box.
Afbeelding
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

De HD-Digicorder wordt enkel verhuurd. Aan het huurcontract is een minimumtijdsduur van 1 jaar verbonden. Nadat de huur wordt opgezegd dient de HD Digicorder ingeleverd te worden. Dat gezegd zijnde denk ik dat het "wisselen" van die box tussen twee personen geen zin heeft.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Charlotte schreef:De HD-Digicorder wordt enkel verhuurd. Aan het huurcontract is een minimumtijdsduur van 1 jaar verbonden. Nadat de huur wordt opgezegd dient de HD Digicorder ingeleverd te worden. Dat gezegd zijnde denk ik dat het "wisselen" van die box tussen twee personen geen zin heeft.
Dat staat er toch gewoon los van... de eerste persoon huurt hem toch (waarschijnlijk als onderdeel van een shake), en zal dat ook blijven doen omdat hij wel digitale TV op zich wil.

Nu op zich zou ik ook niet ruilen... de HD Digicorder heeft buiten louter HD nog een aantal voordelen (zie m'n eerste reply).
Telenet
ISP Official
ISP Official

Ik had begrepen dat het ging over het uitwisselen van twee settopboxen tussen twee personen. Dat lijkt me in deze situatie onmogelijk.

Zeker als dat onderdeel is van een Shake. Als ik vandaag een HD Digicorder huur en ik ben beter af met een SD Digicorder omdat ik geen HD-tv heb, dan val ik terug op één enkele shake die de huur van een SD Digicorder aanbiedt (Shake telefonie + Digital TV aan €19 / maand).

Of heb ik het totaal verkeerd begrepen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Charlotte schreef:Ik had begrepen dat het ging over het uitwisselen van twee settopboxen tussen twee personen. Dat lijkt me in deze situatie onmogelijk.
Daar gaat het inderdaad over, maar ik denk dat de TS nergens geschreven heeft over welke shake het gaat (dus het is een beetje moeilijk alternatieven te zoeken).
Charlotte schreef:Als ik vandaag een HD Digicorder huur en ik ben beter af met een SD Digicorder omdat ik geen HD-tv heb, dan val ik terug op één enkele shake die de huur van een SD Digicorder aanbiedt (Shake telefonie + Digital TV aan €19 / maand).
Volgens http://telenet.be/1131/0/1/nl/thuis/sha ... an-19.html zit daar een HD Digibox in, geen SD Digicorder !
Telenet
ISP Official
ISP Official

Je kijkt naar de verkeerde ;) Ik bedoelde deze Shake: http://telenet.be/1132/0/1/nl/thuis/sha ... an-19.html

Edit: ik heb net vernomen dat die uit het gamma wordt gehaald, dus vermoedelijk zal die pagina eerstdaags verdwijnen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”