zit met een probleem als ik volledig nieuwe site wil uploaden...
met het uploaden zelf geen probleem maar wel met het verwijderen van de oude site...
ik kan alle bestanden van de server wissen maar al mijn mappen blijven definitief staan de bestanden zijn er wel uit maar elke map die ik er opzet zal er definitief blijven opstaan... nu ze zijn leeg dus ze nemen geen plaats in beslag maar toch had ik deze graag verwijderd om het overzichtelijk te houden.
iemand raad?
thanx
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets
Ik dacht hier ooit ergens gelezen te hebben : "Telefoontje naar Skynet Helpdesk brengt raad", want die kunnen je webruimte initialiseren (meen ik mij dus te herinneren).
Mailtje sturen naar skynet met vraag om je webspace nekeer leeg te maken. Ze vragen dan wel uw paswoord enzo + een kopie van uw identiteitskaart. Heb het zelf al eens gedaan, gewoon identiteitskaart ingescand, doorgemaild en de dag erna was alles netjes opgeruimd.
al eens een andere ftp client geprobeerd?
het kan misschien zijn dat skynet een hidden filetje in elke dir zwiert en dan kan je die ook niet dellen
zoek eens naar smartftp, die kan met redelijk wat overweg en is freeware dacht ik
Mja, het probleem is dat bij backups, of een andere bijzondere reden soms files op andermans rechten staan (root bvb). Daar heb je dus geen rechten op om te verwijderen. Skynet zelf heeft dat natuurlijk wél, en zij kunnen dat dus ook oplossen. Je moet eens een ftp-client gebruiken die server-side filtering kan doen (om zo hidden files te tonen) en eentje die ook de rechten + eigenaar toont. Ik gebruik Cute FTP Pro, en die doet dat dus
ik gebruik nu WS FTP LE 6.0
heb der nooit geen probs mee gehad...
kzal een proberen een andere cllient te installeren.
en een identiteitskaart sturen wordt moeilijk want die account staat niet op mijn naam... en mn vader is niet zo "pro-webstek"...
"steek je tijd in je studies" zegt ie dan :):)
anyways, thanx
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets