hoe 50,00 euro activatiekost vermijden ??

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
pwr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 11 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

voor mij is het niet meer van toepassing want ik ben juist overgestapt van Expressnet naar een FunkyShake (installatie is voorzien aanstaande woensdag)

maar voor de mensen hier op het forum die nog twijfelen eventueel ?
ben dit toevallig tegen gekomen op Ebay : http://cgi.benl.ebay.be/GRATIS-Telenet- ... 286.c0.m14

ik vraag mij wel af of het allemaal juist is dus als er een probleem is : "don't shoot the messenger" :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Gewoon je mond durven opendoen als je naar TN belt is ook al voldoende hoor... zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21001
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

pwr schreef:ik vraag mij wel af of het allemaal juist is dus als er een probleem is : "don't shoot the messenger" :lol:
Zou dat toch niet vertrouwen. Dat is niet meer dan dat je een telenetverdeler zou binnenstappen en daar een shake nemen.
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

tettenlover schreef:Zou dat toch niet vertrouwen. Dat is niet meer dan dat je een telenetverdeler zou binnenstappen en daar een shake nemen.
Geen idee of verdelers mogelijkheden hebben voor kortingen te geven, of dat ze gewoon in staat zijn het systeem efficienter te gebruiken zodat er één of ander regeltje voor zorgt dat je niets moet betalen.

Ik heb trouwens destijds zo wel een volledig (toestel en activatiekost) gratis decoder bekomen van een dealer.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Stel dat die gasten 250 euro commissie krijgen per abonnement en dat ze de digicoders voor 150 euro kunnen aankopen, dan hebben ze nog zo'n 50 euro winst. Als je zo over heel belgië kan verkopen, zou dit wel eens een interessante zaak voor hen kunnen zijn.
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Dfrog schreef:Stel dat die gasten 250 euro commissie krijgen per abonnement en dat ze de digicoders voor 150 euro kunnen aankopen, dan hebben ze nog zo'n 50 euro winst. Als je zo over heel belgië kan verkopen, zou dit wel eens een interessante zaak voor hen kunnen zijn.
Die HD Digicorder kunnen niet worden aangekocht. Over gans België zal moeilijk zijn aangezien Telenet enkel in Vlaanderen actief is.
Afbeelding
pwr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 11 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

r2504 schreef:Gewoon je mond durven opendoen als je naar TN belt is ook al voldoende hoor... zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21001
r2504 schreef:Maar dus nogmaals... protesteer op voorhand tegen deze afzetterij indien men niets bij je thuis moet komen installeren (aangezien je reeds een modem hebt is dit zo, en ik veronderstel dat je zelf ook een stekker in het stopcontact kan steken, en een UTP kabel leggen).
maar als je overstapt van Expressnet naar FunkyShake moeten ze wel degelijk langs komen om een switch te zetten en de digicorder te leveren toch?
of ze moeten die switch en die digicorder met ABX opsturen maar het interactief moet dan van bij Telenet uit gebeuren ??
maar ABX is dan ook niet gratis ???
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

pwr schreef:maar als je overstapt van Expressnet naar FunkyShake moeten ze wel degelijk langs komen om een switch te zetten en de digicorder te leveren toch?
Je kan die gewoon zelf gaan afhalen bij een Telenet verdeler. Ik ken iemand die recent geswitched is van een pack naar een shake en die kreeg een adres van de telefonist waar hij de HD Digicorder kon gaan afhalen.
pwr schreef:of ze moeten die switch en die digicorder met ABX opsturen
De persoon had reeds zelf een switch, was dus niet meteen nodig, geen idee of je die anders ook kan afhalen. Feit blijft dat het absurd is dat ze techniekers sturen voor gewoon een doodnormaal toestel in het stopcontact te steken !
pwr schreef:maar het interactief moet dan van bij Telenet uit gebeuren ??
Dat kan men perfect vanuit Mechelen (heeft men trouwens voor m'n tweede decoder ook gedaan, al heb ik wel even moeten aandringen dat er absoluut geen technieker moest langskomen).
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Ik zie dat de "verkoop" inmiddels is beëindigd.

Ik heb er mijn twijfels over of dit is toegelaten via eBay. Die HD Digicorder wordt niet jouw eigendom, die worden niet verkocht. Het gaat hier, zoals de advertentie vermeldt, over een huur via een Shake.

Het is volgens mij niet de bedoeling dat verdelers dit via eBay aanbieden. Dit is reeds eerder gebeurd en op het Tik-forum gemeld. Ik zal de nodige actie ondernemen.
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

r2504 schreef:Feit blijft dat het absurd is dat ze techniekers sturen voor gewoon een doodnormaal toestel in het stopcontact te steken !
Jij, ik en nog vele anderen kunnen dat maar de meesten helemaal niet.
Wees maar zeker dat eens alle Telenetcenters up and running zijn dat je zal beloond worden om zelf je installaties en herstellingen te doen in de vorm van 'geen activatiekost' of 'x aantal maanden gratis dit of dat'.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”