Ik ben op zoek naar een tool die meerdere sfv's, dus in verschillende directories tegelijkertijd, kan checken met 1 druk op de knop, zodat je niet telkens in alle verschillende dirs de sfv moet checken.
Iemand die me kan helpen?
sfv checker
Hoeveel sfv bestanden heb je dan wel? Normaal is er toch maar ééntje die een heel archief scant. Ik gebruik al jaren Easy SFV creator (v2.7.0)
Even gekeken en ook deze gevonden, volgens de info zou hij ook in batch scannen. Laat eens weten of het werkt misschien kan ik hem dan ook eens testen
Even gekeken en ook deze gevonden, volgens de info zou hij ook in batch scannen. Laat eens weten of het werkt misschien kan ik hem dan ook eens testen

- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
ja, maar wat als je een paar honderd folders hebt?
hmpf, die laatste zin niet gelezen, en ben juist dat programma aan het uittesten.
Meerdere folders gaat, maar spijtig dat hij niet bijhoudt wat er reeds gechecked is geweest indien er opnieuw moet gechecked worden.
hmpf, die laatste zin niet gelezen, en ben juist dat programma aan het uittesten.
Meerdere folders gaat, maar spijtig dat hij niet bijhoudt wat er reeds gechecked is geweest indien er opnieuw moet gechecked worden.
Laatst gewijzigd door Teebee 11 okt 2008, 13:22, in totaal 2 gewijzigd.
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Was reeds bezig, had de tweede zin niet gelezen. Totaal overheen gekeken.
Na de opties gevonden te hebben skipped hij nu ook reeds gecheckte folders. Prima tool
Na de opties gevonden te hebben skipped hij nu ook reeds gecheckte folders. Prima tool

Laatst gewijzigd door Teebee 11 okt 2008, 13:29, in totaal 1 gewijzigd.