Maandag 22/09 naar BGC gebeld om probleem te melden.
Woensdag 24/09 komt er een vriendelijke technieker langs maar deze kan het probleem niet oplossen, probleem ligt ergens in de kabels buiten, er moet 1 of andere 'lasser' langskomen en hij geeft dit door aan de desbetreffende dienst die me 25 of 26/09 zouden bellen.
Mijn contactgegevens in het dossier bij BGC blijken ook niet kloppen, 22/09 werd de storing gemeld van op het werk en de persoon van BGC heeft het nummer van mijn werk genoteerd, zonder mijn gsm te vragen.
Toen de technieker wou langskomen heeft hij dus eerst naar mijn werk gebeld om zijn afspraak te bevestigen, maar ik zat dus thuis op hem te wachten, gelukkig dat hij toch is langsgekomen....
Maandag 29/09 nog steeds geen telefoon, ik bel terug naar BGC 0800 22 800. Krijg iemand aan de lijn, leg probleem uit en die zet me even in wacht. Nadien krijg ik te horen dat de techniekers die moeten langskomen een wachtlijst hebben van 55 personen en het dus nog wel even kan duren voor er iemand zal langskomen. Geen probleem voor mij, zolang het geen maanden in beslag zal nemen...
Dinsdag 30/09 telefoon van de lasser. Hij vraagt of we 01/10 tussen 8 en 9h 's morgens thuis kunnen zijn zodat hij probleem kan komen oplossen -> ok. Ik doe het nodige op het werk zodat ik vrij heb.
Woensdag 01/10:
9h niemand gezien
10h niemand gezien
11h niemand gezien
11h30 bel ik naar BGC 0800 22 800 -> ze antwoorden dat ze me niet kunnen verhelpen, ik moet naar de storingen bellen. Raar want maandag konden ze me wel verderhelpen. Ze geven met 0800 22 700 als nummer.
Ik leg hem uit dat hij niet bekwaam is want maandag kon de persoon aan de lijn me wel verderhelpen.
Storingen gebeld , zelfde verhaal, u moet naar een ander nummer bellen 0800 22 312
Ik bel naar dat nummer, zelfde verhaal, kunnen u niet verder helpen, we hebben daar geen zicht op etc, we zijn een externe firma, bla bla, yeah yeah, f*** off.
Ondertussen zijn we 2h verder en nog steeds geen nieuws.
Om 14h30 bel ik nogmaals naar het nummer 0800 22 800 waar ik een zeker Marc aan de lijn krijg, heel behulpzaam en legt me uit dat er vanmorgen om 7h iemand werd uitgezonden om naar ons adres te komen ?? Nu kunnen ze deze info wel zien, eerder in de voormiddagwas dat niet mogelijk?
Ik vraag hem of ze de desbetreffende dienst kunnen contacteren om na te gaan wanneer die gaat langskomen. Iets later anwoordt hij dat het normaal gezien vandaag 01/10 zal zijn maar wanneer exact weet hij niet.
Ik bedank hem;
Dan nog zitten wachten wachten wachten maar niemand gezien, zelfs geen telefoon om te zeggen dat ze de afspraak (tussen 8h en 9h) niet kunnen halen.
Heel tof, dag conge voor niks en probleem dat ondertussen al meer dan een week aanhoudt is nog steeds niet opgelost.
Men klaagt hier van de service bij dommel, maar BGC is nog een streep erger ze

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, afspraak maken en dan gewoon niet komen opdagen