Hey all,
Weet er iemand welk programma er geschikt is om vakantiefoto's en filmpjes op een dvd te branden met een menu bij, foto's en filmpjes door elkaar met een muziekje bij?
Ik heb tot nu toe altijd moviemaker van Vista gebruikt, maar vraag me af als ik met hetzelfde gemak (want moviemaker is wel heel makkelijk) ook dit kan doen in een ander programma?
De nadruk ligt wel: op hetzelfde gemak, want ik wil niet dat ze mijn afgewerkt dvd'tje pas volgend jaar na mijn nieuwe vakantie te zien krijgen ^^
Vakantiefoto's en filmpjes
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wat tracht je dan te winnen met een ander programma... of wat mis je ?Dafke schreef:Ik heb tot nu toe altijd moviemaker van Vista gebruikt, maar vraag me af als ik met hetzelfde gemak (want moviemaker is wel heel makkelijk) ook dit kan doen in een ander programma?
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Vorige keren had ik eerst mijn foto's laten sliden en dan pas daarna alle filmpjes, omdat ik dan allé foto's zou kunnen selecteren en hem zelf de overgangen liet doen, dat bespaarde mij een pak tijd uit.
Wat ik nu wil is een menu om te starten, waar ik de verschillende onderverdelingen maak van de reis (bv alle achterelkaar laten zien, kamer, excursie, strand ...)
Onder strand bv heb ik foto's en filmpjes, en ik wil die volgens tijdstip laten tonen, maar dan moet ik elk filmpje alsook elke foto afzonderlijk naar de tijdslijn sleuren, want toch wel heel veel tijd vergt?
Ik heb meer dan 400 foto's, dus.. om die elk afzonderlijk toe te voegen, daarna tussen elke foto nog de transitie aan te duiden etc, .. dat is me wat te lang :s
Wat ik nu wil is een menu om te starten, waar ik de verschillende onderverdelingen maak van de reis (bv alle achterelkaar laten zien, kamer, excursie, strand ...)
Onder strand bv heb ik foto's en filmpjes, en ik wil die volgens tijdstip laten tonen, maar dan moet ik elk filmpje alsook elke foto afzonderlijk naar de tijdslijn sleuren, want toch wel heel veel tijd vergt?
Ik heb meer dan 400 foto's, dus.. om die elk afzonderlijk toe te voegen, daarna tussen elke foto nog de transitie aan te duiden etc, .. dat is me wat te lang :s
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Google Picasa, kan die dat niet? Ik kan niet testen, maar dacht zoiets begrepen te hebben.
Of heb je er geen probleem mee om geld uit te geven?
//edit: woeps; http://picasa.google.com/support/bin/an ... swer=18565
Of heb je er geen probleem mee om geld uit te geven?
//edit: woeps; http://picasa.google.com/support/bin/an ... swer=18565
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Nero... is koud kunstje (al is het ook niet perfect).Dafke schreef:Ik heb meer dan 400 foto's, dus.. om die elk afzonderlijk toe te voegen, daarna tussen elke foto nog de transitie aan te duiden etc, .. dat is me wat te lang :s