Mijn zus is in zo een Belgacom teleboetiek geweest en daar hebben ze haar gezegd dat ze tot €40 / maand kan uitsparen op haar belgacom factuur als ze belt langs het internet(Italk dienst).Vermits ik de techneut van de familie ben kreeg ik de vraag omdat te installeren.Ze hebben mijn zus zo een B-Box meegegeven en ik moest de hele handel installeren.Hoewel de installatie niet volgens de instructies van Belgacom gaat heb ik het voor elkaar gekregen dat die B-Box geinstalleerd is en het adsl gedeelte werkt MAAR het italk gedeelte krijg ik dus niet aan de praat.Ik trek de kabel van de telefoon uit (de RJ11 stekker) en ik steek die in de daartoe voorziene aansluiting op de B-Box(Phone 1).Het lampje dat dan moet beginnen branden op de modem blijft echter uit.De modem rebooten / resetten niks dat helpt dat lampje weigert dienst.Volgens mij ligt het probleem bij Italk want als je naar http://192.168.1.1 surft staat er bij "telephony service" => disable vaneigens dat ik dit moet inschakelen maar ik kan het niet omdat de volgende gegevens ontbreken
- Italk telefoonnummer(login is uw telefoonnummer beginnende mee u ipv 0)
- wachtwoord
de groeten,
Erik