12mbit

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Aangezien hollebollegijs niet eens wil replyen op PM's, en niemand wil antwoorden in de topic van 12mbit, maar ik er maar een nieuwe aan.

Ik zou 12mbit moeten krijgen, maar ik weet niet wanneer. Dommel zegt 'dit' jaar, maar ik wil iets preciezer. Ik las dat sommigen belden naar lokale belgacom. Dit heb ik zojuist ook gedaan. Tkwam er op neer dat ze enkel voor skynet klanten willen kijken, en gepaard met mij terug belgacom aan te smeren :roll:
Als je naar de 0800 belt krijg je meestal een domme koe aan de lijn die van niets weet.
Dus mijn vraag: naar wie moet ik bellen om te weten waneer ik effectief ADSL2+ krijg??Telnr+gekozen opties aub
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

frado schreef:Aangezien hollebollegijs niet eens wil replyen op PM's, en niemand wil antwoorden in de topic van 12mbit, maar ik er maar een nieuwe aan.
want tis zijn morele plicht om dat te doen :roll:
Ik zou 12mbit moeten krijgen, maar ik weet niet wanneer. Dommel zegt 'dit' jaar, maar ik wil iets preciezer. Ik las dat sommigen belden naar lokale belgacom. Dit heb ik zojuist ook gedaan. Tkwam er op neer dat ze enkel voor skynet klanten willen kijken, en gepaard met mij terug belgacom aan te smeren :roll:
Als je naar de 0800 belt krijg je meestal een domme koe aan de lijn die van niets weet.
Dus mijn vraag: naar wie moet ik bellen om te weten waneer ik effectief ADSL2+ krijg??Telnr+gekozen opties aub

niemand weet het. Enige wat je krijgt is of dat je in groene zone zit voor belgacomtv en dan nog weet je niet of ze adsl2+ bedoelen of vdsl2
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Verkeerde forum categorie + hier zijn al veel topics over. Dus slotje.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”