Pingtijden in games die achteruitgaan (skynet)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
shot
Starter
Starter

Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met skynet adsl in games? De pingtijden zijn de laatste tijd enorm onstabiel. Ze zijn nu gelijk mijn vroegere telenet:s Normaal is men ping is quake3 17-20, nu is die op dezelfde server 48-55. Overdag is ping dezelfde gelijk anders. Lijkt dit erop dat het adsl netwerk overbelast geraakt?Gaan ze er iets aan doen? of weten ze er nog niets van?

Ik heb dit ook naar andere servers, ook naar het buitenland ofzo die vreoger veel stabieler waren kwa pingtijden, maar nu totaal onstabiel zijn :s Ok 48-55 is nog steeds goed, maar normaal is adsl ping stabiel en nu totaal niet meer.
OscarTango

Dat zijn de tijden die ik hier ook draai. Ik zit meestal op Battlefield1942, en ping meestal rond dezelfde tijden die jij aangeeft. Is snel genoeg om zonder lag te spelen... en dan zit ik aan een synch.tijd van 2.8...dus. No worries...keep playing :-D
Damastaer

Hey ik heb juist hetzelfde probleem !!!! Bij Soldier Of Fortune had ik 85% altijd de laagste ping, rond 30-40, nu haal ik op dezelfde servers 90-180 wat heel rot is, stomme lag
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”