Onbeperkte download??

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Mal2009
Starter
Starter

Hoi,

De laatste 6-7 weken heb ik gemerkt dat ik geen download/upload limiet meer heb op mijn ADSL plus abonnement. Mijn download volume meter blijft op 0 staan.

Uiteraard kan je al voorspellen dat ik hier niet kom klagen. Er is duidelijk iets verkeerd ingesteld in de centrale. Overigens heb ik al een redelijk goed idee hoe dit is kunnen gebeuren. (Ik heb vroeger immers nog meegedaan aan VDSL testen en kon toen ook ongelimiteerd downloaden. Met de komst van digitale TV zijn hier opnieuw VDSL modems geinstalleerd geweest, mogelijks zit ik dus weer op dat VDSL netwerk en hebben ze de schakelaar vergeten omschakelen naar gelimiteerd).

Wat ik mij nu echter afvraag is... kan belgacom mijn overtollige gigabytes postdatum factureren? Zoja, bestaat hier een termijn op?

Tegen 1 euro per gigabyte kan dat anders wel een redelijk dure factuur worden... zeker nu dat ze ook nog eens de snelheid hebben opgedreven.

In ieder geval, dank bij voorbaat!
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 336 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja ze kunnen en zullen dat doen als ze het ooit ontdekken en als ze het ergens bijgehouden hebben.
Het is dus een beetje gokken ...
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

tuurlijk doen ze dat niet, het is aan hun om u op smallband te kicken en aan u om desgewenst volumebloks te kopen. dit gebeurt niet automatisch.
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Gewoon lekkr blijven door downloaden/uploaden niemand die er iets van zegt :lol:
gerree
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

gaan met die meter! :D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”