Storing lijn voor I-talk

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Mijn I-Talk werkt hier niet meer,.. steeds een bezettoon.
Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden ... vervelend dus.

Ik bel naar de 0800/22.700 ... komen ze me daar te zeggen dat je voor I-Talk een ander nummer moet bellen nl. de 078/15.00.34

... een betalend nummer dus ... hang ik daar een 15-tal. min. aan de lijn .... "al onze medewerkers zijn bezet ... blablabla"

Wa gaat dat lolleke mij kosten :???: Vooral omdat ik dus met mijn GSM moest bellen .... aja ... de mijnen I-Talk werkt niet meer ... snappie :!:

Dit vindt ik dus echt niet kunnen van Belgacom .... mensen doen bellen naar een betaalnr. .... met hun GSM 9 op 10 ..... voor een storing op hun I-talk lijn. :evil:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

078 Diensten, informatie en wedstrijden 0,025-0,05 euro/min (als van vaste lijn)
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Ze zeiden me ook op de 0800 dat ik maar betaal als ik binnen zit .... wat binnen ... waar binnen ... als ik al effectief een operator vast heb of vanaf het muziekske begint te spelen :???:

Al de rest marcheerd nog ... internet ... offcourse ... anders was ik hier niet bezig ... BTV ook OK.

PS: ter zijde ... ik heb hetverstand gehad van de vdsl2 modem hier eens OFF/ON te zetten en de telefoon werkt toch al weer .... :|

Desalnietemin vind ik mijn vorige litanie NIET kunnen :!:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”