ik maak hier even een nieuw draadje, want de info hierover zit in verschillende andere draadjes.
Ik was al een tijdje aan het klooien om via mijn Qtek S200 in te loggen op KBC-Online.
Eerst ging dat niet echt goed omdat er Javasoftware nodig was die echter niet op mijn ppc stond of te plaatsen was.
Daarna na een tip van een UB'er ben ik overgeschakeld naar de kaartlezer van KBC, echter ook zonder succes. Bij Pocket Internet Explorer zag ik de Challenge niet staan op het scherm en bij Mozilla's Minimo kreeg ik de Response niet te zien. Trouwens die Minimo was op mijn Qtek pokketraag, alhoewel mijn ppc overclocked is van 195 naar 260 Mhz. Opera Mini lukte ook niet.
De vriendelijke dame bij KBC heeft echter wel moeite gedaan om mijn dossier onder de aandacht van het testteam te brengen. Na heel wat mailtjes heen en weer kreeg ik dan net voor mijn verlof een bericht dat het op enkele toestellen werkte, op andere niet, ik had zo een andere...
Gisteren heb ik dan de nieuwe Opera Mini Beta 4 geprobeerd en ziedaar, succes. Spijtig dat ik al terug ben van mijn vakantie, maar ik kijk al uit naar februari...