- ze verdelen klaarblijkelijk zowel Belgacom als Scarlet
- ze laten de prijs van raw copper afhangen van het type abo (7 tot 13€)
In elk geval voor ieder wat wils en ondanks het feit dat ze consequent wat duurder blijven dan de "low cost" providers, is deze meerprijs het misschien wel waard als hun support op wat trekt? In elk geval een kanshebber wat betreft mijn lijn...
Als ik naar de lijst kijk waar 'binnenkort' 24Mbit/s beschikbaar wordt, dan staat ongeveer heel Limburg daar bij (Genk, Hasselt, Lanaken, Riemst, Maasmechelen en de hele reutemeut). Zouden ze ook via Dommel werken dan ?
Edit : ze moeten dringend hun BTW tarieven is nakijken ... 19%
Uzzi schreef:Als ik naar de lijst kijk waar 'binnenkort' 24Mbit/s beschikbaar wordt, dan staat ongeveer heel Limburg daar bij (Genk, Hasselt, Lanaken, Riemst, Maasmechelen en de hele reutemeut). Zouden ze ook via Dommel werken dan ?
Via Belgacom bedoel je? Soit, het hangt inderdaad af van de nationale dekking van het ADSL2+ netwerk van Belgacom(/Dommel).
Uzzi schreef:Edit : ze moeten dringend hun BTW tarieven is nakijken ... 19%
Dat heb ik een half uurtje geleden ook gemeld aan de persoon die me deze nieuwe formules bekend maakte.
Waarom Yabu dit zo opeens kan doen, is gewoon omdat ze amper klanten hebben. Die tarieven staan er al aantal dagen op, Yabu slaat duidelijk niet aan. Wat te begrijpen is, voor elk abonnement bestaat er wel minstens één goedkopere provider. Zo maak je geen winst he.
Dat van die raw-copper hangt gewoon af bij wie ze afnemen. Als ze bij Dommel afnemen, kost de raw copper bijna 15 EUR; als ze bij Scarlet afnemen kost het hen nog maar 8 EUR.
cloink schreef:Via Belgacom bedoel je? Soit, het hangt inderdaad af van de nationale dekking van het ADSL2+ netwerk van Belgacom(/Dommel).
Sinds wanneer biedt BGC 24Mbit/s ADSL2+ aan aan resellers (of eindgebruikers) ? Volgens mij zijn er maar 2 alternatieven : ofwel loopt dit via Dommel wat mij logisch lijkt aangezien zo ongeveer heel Limburg in de lijst staat en Dommel de bedoeling heeft om heel Limburg via hun eigen DSLAM's van ADSL2+ te voorzien. Ofwel is Scarlet serieus zijn netwerk aan het uitbreiden (zouden ze de Lotto gewonnen hebben ?).
Uzzi schreef:Sinds wanneer biedt BGC 24Mbit/s ADSL2+ aan aan resellers (of eindgebruikers) ?
Whoeps, daar zeg je wat...
Goed, dan moet ik die abonnementen nog een beetje opsplitsen, want die 24Mbps wordt verre van landelijk gehaald natuurlijk en de "alternatieve" snelheid is 4Mbps...
Uzzi schreef:Sinds wanneer biedt BGC 24Mbit/s ADSL2+ aan aan resellers (of eindgebruikers) ?
Whoeps, daar zeg je wat...
Goed, dan moet ik die abonnementen nog een beetje opsplitsen, want die 24Mbps wordt verre van landelijk gehaald natuurlijk en de "alternatieve" snelheid is 4Mbps...
Het op de website voorgestelde btw tarief wekt inderdaad vaak vragen op. Reden dat wij vooralsnog onder het 19% tarief factureren is dat onze hoofdzetel in Nederland is vanwaar onze facturatie en administratie wordt uitgevoerd. Op dit moment dragen wij de omzetbelasting in Nederland af, waardoor we ook het Nederlandse tarief toepassen.