Hoe kan je een externe harde schijf het best(GOEDKOOPST) aansluiten aan uw tv, zonder hiervoor een computer te gebruiken.
-Ik heb gehoord dat er een soort case bestaat waarin je je harde schijf zijt en deze dan werkt als "dvdspeler" .
-kabel waarmee je het kon aansluiten via dvd speler.
weten jullie iets meer over deze opties/ andere opties.
alvast bedankt
externe harde schijf
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
onmogelijk.Lazio schreef:Hoe kan je een externe harde schijf het best(GOEDKOOPST) aansluiten aan uw tv, zonder hiervoor een computer te gebruiken.
-Ik heb gehoord dat er een soort case bestaat waarin je je harde schijf zijt en deze dan werkt als "dvdspeler" .
alvast bedankt
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb het zelfs in een reclamefolder gezien, waarmee je een kabel met je dvdspeler moest verbinden, en dat het dan werkte. Kan het spijtig genoeg alleen niet meer terugvinden.silencer schreef:onmogelijk.Lazio schreef:Hoe kan je een externe harde schijf het best(GOEDKOOPST) aansluiten aan uw tv, zonder hiervoor een computer te gebruiken.
alvast bedankt
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ga is in de Carrefour langs ofzo, die hebben Lacie 1 terrabyte schijven LaCinema ofzo. Met afstandsbediening en kabeltjes voor naar composiet of van die scart-stekkertjes te gaan.
En er zijn er ook nog van Dane-Elec.
http://www.lacie.com/be/products/product.htm?pid=11066
En er zijn er ook nog van Dane-Elec.
http://www.lacie.com/be/products/product.htm?pid=11066