Ik zit reeds jaren op ADSL-unlimited van 3,3Mbps.
IK heb aan de technische vaklui van scarlet mijn waarden gevraagd en kreeg volgende lijnwaarden:
S/N: 12db
Lijnattenuation: 21db
ik zit op ongeveer 2,5 km van de centrale.
Kan er iemand zeggen welke snelheid ik kan halen zonder syncronisatieverlies. 4Mbps of 6Mbps
Zou ADSL2+ verschil uitmaken?
Bedankt
Graag advies over mijn lijnwaarden
Ik gebruik deze grafiekbooker schreef:Ik zit reeds jaren op ADSL-unlimited van 3,3Mbps.
IK heb aan de technische vaklui van scarlet mijn waarden gevraagd en kreeg volgende lijnwaarden:
S/N: 12db
Lijnattenuation: 21db
ik zit op ongeveer 2,5 km van de centrale.
Kan er iemand zeggen welke snelheid ik kan halen zonder syncronisatieverlies. 4Mbps of 6Mbps
Zou ADSL2+ verschil uitmaken?
Bedankt
ADSL2+ zal in uw geval verschil uitmaken.
...
Vorige maand had ik gevraagd om naat 6Mbps te gaan maar de heren zeiden me dat mijn lijnwaarden niet goed genoeg zijn en dat ik geen stabiele verbinding zou hebben.
Bedoelen ze dan de lage S/n ratio want, de lijnattenuation is volgens mij wel goed?
Bedoelen ze dan de lage S/n ratio want, de lijnattenuation is volgens mij wel goed?
De demping is goed en uw S/N ratio is ook goed (onder de 10 kunnen problemen komen)booker schreef:Vorige maand had ik gevraagd om naat 6Mbps te gaan maar de heren zeiden me dat mijn lijnwaarden niet goed genoeg zijn en dat ik geen stabiele verbinding zou hebben.
6Mbps voor op ADSL zelf zal misschien niet mogelijk zijn, maar ik zie niet in waarom je geen 6Mbps (of meer) zou kunnen krijgen op ADSL2+
...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Door het aan te vragen bij Scarlet, maar het schijnt dat het nogal lang duurt eer je overgeschakeld bent. Het moet ook beschikbaar zijn in je stad.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
Sorry dat ik weer even spelbreker moet zijn, maar @booker: Gelieve in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken vooraleer een topic te posten ! Er is een speciaal topic voor de lijnwaardes gemaakt aangezien dat dit provider onafhankelijk is.
Op dit topic dus een slotje, vraag en antwoord zijn beschikbaar.
Grtz,
Sasuke
Op dit topic dus een slotje, vraag en antwoord zijn beschikbaar.
Grtz,
Sasuke