Klacht tegen iPhone van Mobistar

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Test-Aankoop heeft een klacht ingediend tegen iPhone bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling (de vroegere Economische Inspectie), omdat er volgens de consumentenorganisatie sprake is van valse schaarste en koppelverkoop. Dat staat in De Morgen.

De klacht is niet gericht tegen fabrikant Apple of verdeler Mobistar, maar tegen het product zelf. "De klacht heeft betrekking op het product iPhone 3G en de verkoopspraktijk en het is aan de Algemene Directie om uit te maken wie hierin de verantwoordelijkheid draagt", klinkt het bij Test-Aankoop. "Voor ons is het immers niet duidelijk waar en in welke mate Apple dan wel Mobistar hier in de fout gaat."

Kleine lettertjes
Bovendien blijft Test-Aankoop klachten ontvangen van misnoegde gebruikers. Zij stoten regelmatig op ongewenste of onbekende opties en andere "kleine lettertjes" die de rekening gevoelig opdrijven.

Apple wenste niet te reageren en volgens Mobistar is er geen sprake van koppelverkoop.

http://www.hln.be/hln/nl/943/Ombudsman/ ... hone.dhtml
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”