Computers werden NIET weggehaald bij Scarlet. De rekeningen zijn NIET geblokkeerd. En er is GEEN sprake van een claim van 5 miljoen euro.
http://www.datanews.be/nl/news/90-14-19 ... arlet.html
Leugens verspreid over Scarlet
- Fustigateur
- Pro Member
De valse beschuldigingen ten aanzien van Scarlet waren anders ook niet van de poes.
Eerder een enorme drang naar aandachtGoendi schreef:Kom je daar nu pas op? Dat stond al elders op UB hoor. Straffe titel moet ik zeggen... Sensatiedrang?

Edit: zonet een PM gekregen van Fustigateur met wat loze bedreigingen, ik kom niet bij van het lachen!
Een twaalfjarige zou je dat misschien nog kunnen wijsmaken, maar helaas voor Fustigateur zijn de bezoekers van dit forum vooral intelligente volwassenen.Heb contact opgenomen met mijn advocaat, en er wordt overlegd om je één dezer te dagvaarden.
Trouwens, zoals Goendi al zei is dit reeds elders op dit forum gepost, wat dus heel deze thread nutteloos maakt.
Eigenlijk verwacht ik nu van Fustigateur een hoop bedreigingen i.v.m. schending van de privacy, omdat ik een stukje uit die PM hier gepost heb.

- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Lol, wat een loser.KK schreef:Eerder een enorme drang naar aandachtGoendi schreef:Kom je daar nu pas op? Dat stond al elders op UB hoor. Straffe titel moet ik zeggen... Sensatiedrang?
Edit: zonet een PM gekregen van Fustigateur met wat loze bedreigingen, ik kom niet bij van het lachen!Een twaalfjarige zou je dat misschien nog kunnen wijsmaken, maar helaas voor Fustigateur zijn de bezoekers van dit forum vooral intelligente volwassenen.Heb contact opgenomen met mijn advocaat, en er wordt overlegd om je één dezer te dagvaarden.
Trouwens, zoals Goendi al zei is dit reeds elders op dit forum gepost, wat dus heel deze thread nutteloos maakt.
Eigenlijk verwacht ik nu van Fustigateur een hoop bedreigingen i.v.m. schending van de privacy, omdat ik een stukje uit die PM hier gepost heb.

- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Tsjah. Komt niet veel zinnigs meer uit op die manier hé.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz