weet er iemand hoe je een film op een samsung m610 zet?
groetjes
samsung m610
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Zonder naar de specificaties/mogelijkheden te kijken, zou ik zeggen: converteren naar 3gp met iets à la SUPER.
Met een bitrate van 384 kbps voor video (mpeg-4) en 80 kbps voor audio (aac) heb je heel behoorlijk beeld (zo'n 250 MB voor iets van anderhalf uur)
Met een bitrate van 384 kbps voor video (mpeg-4) en 80 kbps voor audio (aac) heb je heel behoorlijk beeld (zo'n 250 MB voor iets van anderhalf uur)
- meon
- Administrator
Coreplayer enz kan je enkel op symbian/WinCE-telefoontoestellen plaatsen.
Mijn GSM kan bvb wel native wmv en mp4 afspelen, maar daar gaat bij gebrek aan CPU-power het geluid en beeld uit sync lopen en kan ik dus beter 3GP kiezen dat minder resources nodig heeft.
Mijn GSM kan bvb wel native wmv en mp4 afspelen, maar daar gaat bij gebrek aan CPU-power het geluid en beeld uit sync lopen en kan ik dus beter 3GP kiezen dat minder resources nodig heeft.
hoe kun je dat zin welke formaat mijn gms ondersteunt?nonkie schreef:Dan moet je eens zien welk filmformaat hij ondersteund. Is het 3gp dan kan je uw film converteren naar dat formaat met vb Quicktime pro en deze via bleutooth erop zetten.
- meon
- Administrator
Net eens de specificaties proberen zoeken, echt daar in uitblinken doet de samsung-site niet...
Ik zie wel dat de M610 slechts 128 x 160 pixels aan resolutie heeft. Dat moet op zich geen probleem zijn, maar fijn kijken is het daar niet op hoor.
http://www.gsmarena.com/samsung_m610-2111.php
Ik zie wel dat de M610 slechts 128 x 160 pixels aan resolutie heeft. Dat moet op zich geen probleem zijn, maar fijn kijken is het daar niet op hoor.
http://www.gsmarena.com/samsung_m610-2111.php
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Heb je geen handleiding mee gekregen? Of zoals Meon schrijft, op de site kan je deze info ook raadplegen.neo2008 schreef:hoe kun je dat zin welke formaat mijn gms ondersteunt?nonkie schreef:Dan moet je eens zien welk filmformaat hij ondersteund. Is het 3gp dan kan je uw film converteren naar dat formaat met vb Quicktime pro en deze via bleutooth erop zetten.