hey iedereen,
wanneer ik een programma installeer, dan werkt het enz maar, wanneer ik mijn pc herstrat en ik doe die programma weer open, dan krijg zo ff een zwart kader en verder doe hij niks? kan het zijn dat mijn laptop mss een 64 bit is? zo ja hoe kan ik dat hier zien dat het een 64bit is ? of ligt de oorzaak aan its anders? het gebuurt bijna met elke programma
(sommige programma doen het wel goed)
programm's blijven niet
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Welke versie van Windows gebruik je? Heb je al gescand op virussen en spyware? Als je geen scanners hebt, installeer dan AVG free en spobot search & destroy (google voor de links).
tis nog maar net geformateertGoztow schreef:Welke versie van Windows gebruik je? Heb je al gescand op virussen en spyware? Als je geen scanners hebt, installeer dan AVG free en spobot search & destroy (google voor de links).
ik gebruik windows xp profecional de vraag was ook hoe kun je weten of je pc een 64 bit is?Goztow schreef:Welke versie van Windows gebruik je? Heb je al gescand op virussen en spyware? Als je geen scanners hebt, installeer dan AVG free en spobot search & destroy (google voor de links).
nee mijn bestuurings is windows xp profecional ik wil weten of mijn pc een 64bit is?.meon schreef:Of je PC 64 bit is, of je besturingssysteem?
start > uitvoeren > winver typen (enter).
Als daar iets van 64 bit staat, dan ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
nonkie schreef:Neo blijkbaar heb je het over die laptop waar je problemen mee had om SP2 erop te krijgen.
Probeer eens eerst uw windows volledig up-to-date te brengen.
Problemen met SP2? Een Xp Pro versie? Zeker dat je geen problemen hebt omdat je een illegale versie gebruiktneo2008 schreef:nee mijn bestuurings is windows xp profecional ik wil weten of mijn pc een 64bit is?

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
XP Pro bestaat ook in een 64-bit versie hoor...neo2008 schreef:nee mijn bestuurings is windows xp profecional ik wil weten of mijn pc een 64bit is?.
ja idd ik had het over die laptop, ik zal is proberen wat je zegt een windows up to date doennonkie schreef:Neo blijkbaar heb je het over die laptop waar je problemen mee had om SP2 erop te krijgen.
Probeer eens eerst uw windows volledig up-to-date te brengen.