De laatste tijd word het verbruik tijdens het nacht surfen aan 100% aangerekend, ik wil gewoon weten of er nog mensen zijn met dit probleem?
Bellen nog niet gedaan en dat was ik normaal gezien van plan!
Nachtsurfen werkt niet? (regio kortrijk)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Nadat ik je post had gelezen heb ik zelf 2 GB gedownload.
De Telemeter genoeg tijd gegeven om te updaten en er is slechts 1 GB aangerekend.
Dus hier lijkt alles normaal te werken.
De Telemeter genoeg tijd gegeven om te updaten en er is slechts 1 GB aangerekend.
Dus hier lijkt alles normaal te werken.
- Telenet
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
Als je zegt "de laatste tijd", hoe lang is die periode dan, en wanneer precies?bLzR schreef:De laatste tijd word het verbruik tijdens het nacht surfen aan 100% aangerekend, ik wil gewoon weten of er nog mensen zijn met dit probleem?
En waarmee heb je de foutieve meting vastgesteld?
Al een aantal dagen / weken.Charlotte schreef:Als je zegt "de laatste tijd", hoe lang is die periode dan, en wanneer precies?bLzR schreef:De laatste tijd word het verbruik tijdens het nacht surfen aan 100% aangerekend, ik wil gewoon weten of er nog mensen zijn met dit probleem?
En waarmee heb je de foutieve meting vastgesteld?
En mijn limiet ging na 1 nacht super omhoog.
Intussen Telenet geemailt maar voorlopig zit mijn limiet op zijn laatste beentjes.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Zeker dat het aan telenet ligt en niet aan jezelf?
Bedoel daarmee:
Mocht je torrents gebruiken, ben je zeker dat je het programma stopzet. Als je het programma actief laat, kan je meterke wel eens zééér snel omhoog gaan
Mocht je draadloos internet hebben, zeker dat het goed beveiligd is? Misschien is je buur wel aan het meehelpen je meterke omhoog te krijgen.
Zeker dat je niet met beestjes in je pc zit?
Zou me verwonderen dat enkel bij jou het nachtdinges niet zou werken
Bedoel daarmee:
Mocht je torrents gebruiken, ben je zeker dat je het programma stopzet. Als je het programma actief laat, kan je meterke wel eens zééér snel omhoog gaan
Mocht je draadloos internet hebben, zeker dat het goed beveiligd is? Misschien is je buur wel aan het meehelpen je meterke omhoog te krijgen.
Zeker dat je niet met beestjes in je pc zit?
Zou me verwonderen dat enkel bij jou het nachtdinges niet zou werken