Philips SNA6500

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Mover
Starter
Starter

Sinds kort reset mijn philips modem (Philips sna6500 ) regematig. Vrij vervelend want de logs zijn dan ook weg en ik vind maar geen oorzaak. Ik begin sterk aan de kwaliteit van de lijn te twijfelen..

Iemand enig gedacht wat onderstaande waarden betekenen?
Afbeelding
Afbeelding

Blijkbaar zou het mogenlijk zijn om tot 6mbit te downloaden maar de verbinding staat maar op 3328Kbps. Tijd om een mail te sturen naar de isp of beter zo laten?

mvg,
Geert
strife
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik denk dat je best even vermeld wat voor ISP, abonnement en mogelijk ook meteen de Up en download snelheden van jouw internet connectie vermeld. Want zo weten we niet of 3328 down en 384 up normaal zijn of niet.

Op zich denk ik dat die resets weinig met jouw ISP te maken hebben en eerder een spannings probleem is bij jouw thuis of hardware probleem op jouw router of routers voeding.
Mover
Starter
Starter

Productspecificaties ADSL

- Type breedbandaansluiting: ADSL met dynamisch IP adres
- Maximale downloadsnelheid: max 6 Mbps
- Maximale uploadsnelheid: max 640 Kbps
- Maximaal datavolume per maand: 30 Gb

Het zou me verwonderen dat er een spanningsprobleem zou zijn op mijn router. 'k Zal vanavond eens zien ofdat die voedingsspanning constant is..

Als ik die snelheid laat verhogen zou ik niet graag hebben dat die meer gaat resetten.

mvg,
Geert
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”