providers

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
naamloos
Member
Member

is er een provider, dat totaal niks met belgacom of telenet te maken heeft? ik bedoel dat ze niks van hun huuren
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Clearwire (denk ik), maar die zijn niet overal beschikbaar.
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 13 keer

naamloos schreef:is er een provider, dat totaal niks met belgacom of telenet te maken heeft? ik bedoel dat ze niks van hun huuren
Waarschijnlijk enkel http://www.clearwire.be/.

Edit: Uzzi was me net te snel af ...
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Of via satelliet? 8)

http://www.astra2se.com/nl/

Edit: 1 t-tje, 2 l-en :oops:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
naamloos
Member
Member

Jan_B schreef:
naamloos schreef:is er een provider, dat totaal niks met belgacom of telenet te maken heeft? ik bedoel dat ze niks van hun huuren
Waarschijnlijk enkel http://www.clearwire.be/.

Edit: Uzzi was me net te snel af ...
idd zoals hier boven gezegd werd, ze zijn niet overal beschikbaar, dus helaas ook niet bij mij.. ik weet niet of het lang zou duren eer ze beschikbaar zijn bij mij
naamloos
Member
Member

Maglor schreef:Of via satelliet? 8)

http://www.astra2se.com/nl/

Edit: 1 t-tje, 2 l-en :oops:
is dat ook even snel als bv dommel of telenet enz..?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Om kort te zijn: neen, er zijn momenteel geen valabele anternatieven voor een Telenet of Belgacom(-based). Zet het dus voorlopig maar even uit je hoofd.
ooh. shiny.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 118 keer

cloink schreef:Om kort te zijn: neen, er zijn momenteel geen valabele anternatieven voor een Telenet of Belgacom(-based). Zet het dus voorlopig maar even uit je hoofd.
Idd, die alternatieven zijn er wel (zoals hier vernoemd), maar zijn ofwel te duur (zoals bij clearwire) of hebben te lage download snelheden (zoals bij satelliet)

- Als je ADSL kan nemen, zou ik voor ADSL gaan (daar is de meeste concurrentie in de markt en heb je heel leuke aanbiedingen, zoals bv de HomeConnect van Dommel e.a.)
- Als ADSL niet mogelijk, neem dan Telenet
- Of zo een alternatieve provider (maar vergelijk de specs/prijs/stabiliteit/etc volgens je eigen behoeften)
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Astra2SE HI 1024

Geschikt voor het surfen op internet en voor het verzenden en ontvangen van e-mail met een 16 keer snellere verbinding dan met een ISDN verbinding. Ideaal voor de ervaren internet gebruiker en voor het up- en downloaden van redelijk grote bestanden. Geen data limieten ( Fair Use Policy ) en voor een zeer aantrekkelijk vast bedrag per maand.

Download snelheid: tot 1024 kb/sec

Upload: tot 128 kb/sec

Maandelijkse kosten: € 48,50
Ze staan dan toch al een stapje voor op telenet met hun FUP :).
Duur maar doenbaar... Maar ik denk wel dat je niet moet skypen of spelletjes moet spelen over zo'n verbinding, de latency zal wel redelijk hoog liggen.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

misterjo schreef:Ze staan dan toch al een stapje voor op telenet met hun FUP :).
Ik zou je niet té blind staren op de FUP hier. Net zoals bij Clearwire zou deze wel eens erg laag kunnen uitvallen, al heb je hier ook het voordeel dat deze FUP om de 24u herbekeken wordt. Je wordt dus maximaal voor 24u op "smallband" gezet.

En verder inderdaad erg prijzig, aardig traag en allicht niet zo prettig om mee te werken.
ooh. shiny.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Waarom staat dit in het dommel forum? Ik move het even naar Overige providers.
Laatst gewijzigd door gr4vity 15 jul 2008, 12:06, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cloink schreef:
misterjo schreef:Ze staan dan toch al een stapje voor op telenet met hun FUP :).
Ik zou je niet té blind staren op de FUP hier. Net zoals bij Clearwire zou deze wel eens erg laag kunnen uitvallen, al heb je hier ook het voordeel dat deze FUP om de 24u herbekeken wordt. Je wordt dus maximaal voor 24u op "smallband" gezet.

En verder inderdaad erg prijzig, aardig traag en allicht niet zo prettig om mee te werken.
Clearwire hun F.U.P. is niet zo laag, ze zeggen alleen niet meer dan 2 GB te downloaden in amper een paar uur.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een ander alternatief is 3G of EDGE via Base of Mobistar. De datalimiet en de snelheid zijn een beetje aan de tragere kant, maar om gewoon te surfen lukt dat wel.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”