providers
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 13 keer
Waarschijnlijk enkel http://www.clearwire.be/.naamloos schreef:is er een provider, dat totaal niks met belgacom of telenet te maken heeft? ik bedoel dat ze niks van hun huuren
Edit: Uzzi was me net te snel af ...
idd zoals hier boven gezegd werd, ze zijn niet overal beschikbaar, dus helaas ook niet bij mij.. ik weet niet of het lang zou duren eer ze beschikbaar zijn bij mijJan_B schreef:Waarschijnlijk enkel http://www.clearwire.be/.naamloos schreef:is er een provider, dat totaal niks met belgacom of telenet te maken heeft? ik bedoel dat ze niks van hun huuren
Edit: Uzzi was me net te snel af ...
is dat ook even snel als bv dommel of telenet enz..?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Om kort te zijn: neen, er zijn momenteel geen valabele anternatieven voor een Telenet of Belgacom(-based). Zet het dus voorlopig maar even uit je hoofd.
ooh. shiny.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
- Bedankt: 118 keer
Idd, die alternatieven zijn er wel (zoals hier vernoemd), maar zijn ofwel te duur (zoals bij clearwire) of hebben te lage download snelheden (zoals bij satelliet)cloink schreef:Om kort te zijn: neen, er zijn momenteel geen valabele anternatieven voor een Telenet of Belgacom(-based). Zet het dus voorlopig maar even uit je hoofd.
- Als je ADSL kan nemen, zou ik voor ADSL gaan (daar is de meeste concurrentie in de markt en heb je heel leuke aanbiedingen, zoals bv de HomeConnect van Dommel e.a.)
- Als ADSL niet mogelijk, neem dan Telenet
- Of zo een alternatieve provider (maar vergelijk de specs/prijs/stabiliteit/etc volgens je eigen behoeften)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 24 keer
Ze staan dan toch al een stapje voor op telenet met hun FUPAstra2SE HI 1024
Geschikt voor het surfen op internet en voor het verzenden en ontvangen van e-mail met een 16 keer snellere verbinding dan met een ISDN verbinding. Ideaal voor de ervaren internet gebruiker en voor het up- en downloaden van redelijk grote bestanden. Geen data limieten ( Fair Use Policy ) en voor een zeer aantrekkelijk vast bedrag per maand.
Download snelheid: tot 1024 kb/sec
Upload: tot 128 kb/sec
Maandelijkse kosten: € 48,50

Duur maar doenbaar... Maar ik denk wel dat je niet moet skypen of spelletjes moet spelen over zo'n verbinding, de latency zal wel redelijk hoog liggen.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Ik zou je niet té blind staren op de FUP hier. Net zoals bij Clearwire zou deze wel eens erg laag kunnen uitvallen, al heb je hier ook het voordeel dat deze FUP om de 24u herbekeken wordt. Je wordt dus maximaal voor 24u op "smallband" gezet.misterjo schreef:Ze staan dan toch al een stapje voor op telenet met hun FUP.
En verder inderdaad erg prijzig, aardig traag en allicht niet zo prettig om mee te werken.
ooh. shiny.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Clearwire hun F.U.P. is niet zo laag, ze zeggen alleen niet meer dan 2 GB te downloaden in amper een paar uur.cloink schreef:Ik zou je niet té blind staren op de FUP hier. Net zoals bij Clearwire zou deze wel eens erg laag kunnen uitvallen, al heb je hier ook het voordeel dat deze FUP om de 24u herbekeken wordt. Je wordt dus maximaal voor 24u op "smallband" gezet.misterjo schreef:Ze staan dan toch al een stapje voor op telenet met hun FUP.
En verder inderdaad erg prijzig, aardig traag en allicht niet zo prettig om mee te werken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een ander alternatief is 3G of EDGE via Base of Mobistar. De datalimiet en de snelheid zijn een beetje aan de tragere kant, maar om gewoon te surfen lukt dat wel.