Weet er iemand welke waardes er in de userbase cookie aangepast moeten worden zodat ik kan bepalen van hoeveel dagen in nieuwe berichten wil zien ?
Ik bedoel dit http://www.userbase.be/forum/search.php ... d=newposts
Het probleem is dit geeft de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek weer.
Bij fout klikken of back toets gebruiken zorgt soms dat nieuwe berchten op 0 komt te staan. en dan is het weer een dag wachten om userbase te lezen op de manier die ik gewoon ben.
ik gebruik deze functie altijd bij het lezen van forums. (recente onderwerpen vind ik niet interessant heeft ook geen mooie lay-out)
En een search op 1 of 7 laatste dagen in alle forums in alle characters met wat populaire werkwoorden, geeft bijna altijd een witte search page als resultaat. (ipv bijna alle resultaten vd laatste 1 of 7 dagen
Wat ik vermoed is dat ergens 1 vd waardes in het cookie een timestamp van je laatste bezoek is. door deze te wijzigen zou ik laatste berichten kunnen herstellen naar een door mij gewenste tijd als de teller weer op 0 is komen te staan.
Last visited in de Userbase Cookie aanpassen ?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Ik vermoed ten stelligste dat dit server-side wordt bijgehouden en dat je er bijgevolg niets aan te wijzigen hebt. In je cookie zit allicht enkel een unieke id ofzo.
ooh. shiny.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Die dingen staan inderdaad niet in de cookie, maar in je profiel in de database: daar is een kolom "LastVisited" of iets dergelijks, en op basis daarvan wordt dat samengesteld.
Die last X days werkt naar mijn ervaring enkel met "last 24 hours" en geen enkele andere optie goed ...
Die last X days werkt naar mijn ervaring enkel met "last 24 hours" en geen enkele andere optie goed ...
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
ik gebruik ook altijd de "nieuwe berichten" om te kijken wat sinds mijn laatste bezoek altijd geplaatst is (maar dan wel meermaals per dag
) en ik heb dit probleem soms ook.
Je kan dan gaan naar "bekijk recente onderwerpen", maar daar is de titel altijd ingekort wat ik niet echt handig vind. Kan die layout niet hetzelfde als die van "nieuwe berichten"?

Je kan dan gaan naar "bekijk recente onderwerpen", maar daar is de titel altijd ingekort wat ik niet echt handig vind. Kan die layout niet hetzelfde als die van "nieuwe berichten"?