norton 2003

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Eddy

hoi,
ik heb momenteel norton 2003 antivirus opzitten die nog goed is tot half maart.
Ben ik dan genoodzaakt om een andere antivirus op te steken of kan ik gewoon verder met norton 2003 en zal hij ook nog ge-update worden?
Graag jullie reactie
Groeten Eddy
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Indien je het hebt over de Norton die geleverd wordt door Skynet, dan zal je een maand ongeveer voor verstrijken een nieuw exemplaar van Norton ontvangen. Dit omdat de dienst bij Skynet aanzien wordt als een abonnement. Maw indien je niet opzegt na 1jaar of je laat niks van je horen, zal je bij Skynet alle jaren betalen en alle jaren een nieuwe versie ontvangen.

Indien onafhankelijk van Skynet, je zal geen programma updates meer kunnen downloaden na die datum. Virusdefinities kan je wel nog downloaden. Al weet ik niet of ze na vervaldatum ook nog automatisch binnenkomen. Vermoed van wel.
I love it when a plan comes together!
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Na de vervaldatum komen de updates niet meer automatisch binnen bij Standalone versies. (Skynet wel indien status OK). Normaal gezien krijg je van Norton zelf ook een bericht met de vraag of je je abbonnement wil verlengen ja of nee.

Je kan eventueel ook een nieuwe versie Norton AV 2004 aanschaffen, of je kan vanaf die datum je updates handmatig downloaden en installeren.

MVG,

Siske
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”