Photobucket automatisch meerdere fotos downloaden ?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... ok, heel dikke noob vraag, maar ik heb eingelijk nog nooit iets met Photobucket gedaan.

Ik krijg nu een link voor een 50 tal foto's. Nu, ik wil die downloaden, maar het lijkt me stug dat er geen mogelijkheid zou bestaan om die foto's allemaal in 1 keer aan te duiden en te downloaden ..... maar ik _ZIE_ het niet.

Dus, als het even kan, een beetje hulp ala "je moet daarop klikken blinde mol die je bent" zou in dank worden aangenomen .... :lol:

PS : en ik bedoel dus met de _tools van de site zelf_. Ik heb uit frustratie uiteindelijk een bulk downloader genomen, maar ik kan moeilijk geloven dat het niet mogelijk is om op een "normale" manier te doen....
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb daarvoor een php cli / wget script gemaakt dat de rss feed van een album uitleest en dan de afbeeldingen opslaat.

Voor zover ik weet ik er geen manier zonder 3th party apps.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... bedankt voor de info. Dacht echt wel dat dit soort features standaard aanwezig zouden zijn, maar het dichtbijzijndste (erm ? spelling ?) alternatief was een account maken, een album maken en daar dan een multimove in te doen. Probleem is enkel dat slechts werkt _binnen je eigen account_ blijkbaar, dus daar heb ik dan ook niks aan. Blijf het toch raar vinden, maar ja.

Ik heb dan maar BiD (Bulk Image Downloader - shareware) gebruikt en dat werkte feiloos.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”