Poort van Router open zetten
- Giljom
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Ik wek met Win 2000 Pro en een draadloze router Linksys van Belgacom, als ik het progamma File Share pro gebruik, en ik krijg het IP adres van iemand anders kan ik bestanden van zijn schijf zien, maar hij kan bij mij niet binnen , telkens kan pagina niet weer geven, hoe kan ik de bewuste poort open zetten ik mijn router, en de welke, en brengt dat gevaar mee graag antwoord.
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
normaal kan je in een router "virtual server" openen, daar moet je dus op instellen naar welk ip je doorverwijst (lees intern ip voor jouw pc) en op welke poort dat dient te gebeuren.
Als je online portscan (bv shieldsup) laat doen (aan te raden) zal je merken dat je niet meer zo beveiligd bent want je stelt zelf die poort open.
hopelijk ben je hier iets mee
greetings
Als je online portscan (bv shieldsup) laat doen (aan te raden) zal je merken dat je niet meer zo beveiligd bent want je stelt zelf die poort open.
hopelijk ben je hier iets mee

greetings
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Giljom,
Je hebt deze vraag al gesteld. Welliswaar voor overnet, maar het komt op hetzelfde neer!
Gewoon de poorten van overnet vervangen door die van file share pro.
Port van FSP kan je trouwens zelf kiezen en je vindt ook info op hun site.
Vroegere topic.
Topic Locked.
Je hebt deze vraag al gesteld. Welliswaar voor overnet, maar het komt op hetzelfde neer!
Gewoon de poorten van overnet vervangen door die van file share pro.
Port van FSP kan je trouwens zelf kiezen en je vindt ook info op hun site.
Vroegere topic.
Topic Locked.
I love it when a plan comes together!