kwisvragen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
kova007

heykes forumlezers,

onlangs deed ik mee aan de nationale krakerscompetitie in nederland,sinds die "wedstrijd" voorbij is,doe ik ook elke week mee aan "de vijf",een vragenspel van de humosite,
nu is mijn vraag het volgende:
weet iemand nog waar ik online zulk soortgelijke spelletjes kan vinden en liefst op regelmatige basis,om vragen op te lossen moet je dus zoeken op het internet en ik moet zeggen,het werkt haast verslavend(als je het graag doet natuurlijk!)
wie helpt?
groetjes en alvast een heel fijn nieuw pcjaar zonder virusjes,hoaxen,spyware en andere rotzooi...
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Ik zat vroeger wel regelmatig op IRC ... daar heb je kanalen waar zogenaamde quizbots staan. Die vuren vragen af waar je een bepaalde tijd voor hebt om ze te antwoorden .. meestal 60 seconden :)

Dit was alleszins ook zeer verslavend, en hoewel je maar 1 minuut tijd hebt kan ik je verzekeren dat je na verloop van tijd handig wordt in opzoeken op het internet .. die extra tijdslimiet werkt echt wel stimulerend ;)

Ik ben zelf ook eens begonnen aan zo'n bot .. TriviaBot gebruikte ik. En ik was bezig met alle Trivial Pursuit vragen erin te stoppen .. kwestie van te oefenen van parate kennis. Na een goeie 150 kaartjes ben ik echter gestopt .. intypen kruipt veel te veel tijd in :?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Waarom de vragen zelf opstellen als er hele vragenlijsten bestaan voor die bots? Zelfs in het nederlands zijn er hele vragenlijsten.

Cheers
Afbeelding
kova007

hey
bedankt voor jullie antwoord maar is dus eindelijk meer voor vragen die je moet op zoeken op het internet en waar je bv een prijs kan mee winnen
zoals alla de vijf op de humosite bv krijg je bv weekje tijd om op te zoeken en in te sturen mochten jullie iets weten om mee aan te doen laat je het maar weten he groetjes
Heatryn
Pro Member
Pro Member

M'n maat doet ook mee aan zo'n ding, maar die zit wel op de universiteit. :wink:

Ja, je kan het al raden, die quiz is enkel maar voor studenten van de universiteit. Maar die vragen zijn echt wel moeilijk hoor, soms stuurt hij er door naar mij en echt niet gewoon hoor. :eek:

Er bestaan nog vele quizen op het internet. Ik zal het eens vragen aan hem als ik hem hoor.
kova007

alvast bedankt voor de moeite je laat maar iets weten he en eventuele links zijn altijd welkom groetjes kova
Styno
Elite Poster
Elite Poster

mischien niet echt in de richting dat je zoekt, maar ik kan je hackerslab aanbevelen.... daar ben ik al naaachtenlang mee zoet geweest...

http://www.hackerslab.org/eorg/

je krijgt een telnet en opdrachten en moet je een weg naar het hoogste level weten te werken... poeha!

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”