Hey de bende. Sinds 1,5 jaar ben ik tevreden klant van EDPnet, maar aangezien ik voor het geld dat ik nu uitgeef voor tel. en internet, alles en geen downloadlimiet kan krijgen bij Dommel, is de keuze om "over te lopen" snel gemaakt. Omdat ik nooit onbezonnen aan iets begin, en er hier wss wel een paar zitten die de overstap al gemaakt hebben, zou ik graag enkele vraagjes stellen. Om het eenvoudig te houden, zal ik ze nummeren. Ok ? Here we go
1) Op welke manier geef ik mijn "opzeg" bij Belgacom, en EDPnet, om achteraf geen gezever te hebben ?
2) Hoelang ga ik na mijn opzeg nog tel. en internet hebben, alvorens de boel afgesloten wordt.
3) Zijn jullie ervaringen met Dommel de max, ook kwestie van helpdesk, en snelheid ?
4) Is de installatie van de starterskit, van Dommel een makkie ?
5) Hoelang duurt het alvorens je de starterskit ontvangt, en wanneer kan je via Dommel op het net ?
Wanneer jullie nog andere punten hebben, om zeker op te letten, shoot !!
Van EDPnet naar Dommel.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
1) Genoeg voorbeelden te vinden via Google of in dit forum.turboke schreef:Hey de bende. Sinds 1,5 jaar ben ik tevreden klant van EDPnet, maar aangezien ik voor het geld dat ik nu uitgeef voor tel. en internet, alles en geen downloadlimiet kan krijgen bij Dommel, is de keuze om "over te lopen" snel gemaakt. Omdat ik nooit onbezonnen aan iets begin, en er hier wss wel een paar zitten die de overstap al gemaakt hebben, zou ik graag enkele vraagjes stellen. Om het eenvoudig te houden, zal ik ze nummeren. Ok ? Here we go
1) Op welke manier geef ik mijn "opzeg" bij Belgacom, en EDPnet, om achteraf geen gezever te hebben ?
2) Hoelang ga ik na mijn opzeg nog tel. en internet hebben, alvorens de boel afgesloten wordt.
3) Zijn jullie ervaringen met Dommel de max, ook kwestie van helpdesk, en snelheid ?
4) Is de installatie van de starterskit, van Dommel een makkie ?
5) Hoelang duurt het alvorens je de starterskit ontvangt, en wanneer kan je via Dommel op het net ?
Wanneer jullie nog andere punten hebben, om zeker op te letten, shoot !!
2) Ik weet niet wanneer jij wil opzeggen (datum) dus dit moet je zelf beslissen.
3) Snelheid, de max (netconnect producten), helpdesk = goed maar traag
4) Te zien hoe technisch je aangelegd bent.
5) 2 tot 3 dagen nadat je hem besteld hebt bij hun partner hiervoor na je betaling.
Verdere punten, zie forum. Genoeg leesvoer