Als ADSL Go klant beschik ik over een gratis .NET domeinnaam die gekoppeld is aan mijn webspace bij Belgacom.
Zopas begon ik een eenvoudige website te bouwen, maar al mijn persoonlijke gegevens worden nu vrijgegeven wanneer men een Whois-opzoeking doet. Voor een .BE domein kan Belgacom "wel iets regelen", dixit de helpdesk. Maar niet voor .NET, daarvoor verwees men door naar Verisign. Verisign verwijst op zijn beurt naar Tucows Inc. (de Registrar). Heb Tucows gemaild, maar krijg geen reactie.
Iemand een idee of en hoe ik mijn gegevens alsnog kan laten verwijderen of anonimiseren?
Groetjes,
Obelix
Anoniem op Whois
-
- Starter
Bedankt voor jullie reactie. Ik zou er heel graag een paar euro's voor overhebben, maar bij Belgacom lukt het dus niet.
Ik heb niets te verbergen maar met een site over reizen hoeft niet heel de wereld te weten wanneer wij niet thuis zijn
Gratis webspace en gratis domeinnaam bij je ADSL lijn... klinkt mooi maar niet doen als je op privacy gesteld bent.
Verdere suggesties blijven erg welkom!
Ik heb niets te verbergen maar met een site over reizen hoeft niet heel de wereld te weten wanneer wij niet thuis zijn

Gratis webspace en gratis domeinnaam bij je ADSL lijn... klinkt mooi maar niet doen als je op privacy gesteld bent.
Verdere suggesties blijven erg welkom!
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
voor zover ik weet zijn belgen bij wet verplicht die informatie zichtbaar te hebben.Ik heb al gehoord dat sommige dns agenten wel "iets" kunnen regelen dat ze bijvoorbeeld hun bedrijfsnaam zetten maar je zelf wel "licencee" blijft van de domeinnaam
Registered Linux user #286313
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
Fixed. Cloink, doe maar even niet thanks.Erik schreef:doe die afflitate link weg spammercloink schreef:Mijn host/registrar doet dit gratis en het hangt dus inderdaad van je registrar af.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz