Bij voorbaat dank.
Zegt dus helemaal geen f*** gezien bepaalde routers bijvoorbeeld ook onder de naam trust verkocht worden, maar ook door o.a. siemens.selder schreef:Door m'n eigen ervaring blijf ik ver weg van wat Trust noemt, is voor mij persoonlijk geen topkwaliteit...
Kan je ook vertellen welke? Dan kan ik die alvast vermijden.dbr schreef: Zegt dus helemaal geen f*** gezien bepaalde routers bijvoorbeeld ook onder de naam trust verkocht worden, maar ook door o.a. siemens.
Het enige wat trust er dan aan doet is zijn merknaam eropplakken
met veel andere dingen is dat ook zo.
Heb je hun voedingen al eens bekeken?dbr schreef:Zegt dus helemaal geen f*** gezien bepaalde routers bijvoorbeeld ook onder de naam trust verkocht worden, maar ook door o.a. siemens.selder schreef:Door m'n eigen ervaring blijf ik ver weg van wat Trust noemt, is voor mij persoonlijk geen topkwaliteit...
Het enige wat trust er dan aan doet is zijn merknaam eropplakken
met veel andere dingen is dat ook zo.
Dan zeggen je ervaringen met eerdere trust zit natuurlijk niet zo veel.
Webcam's e.d. zijn vaak slecht wil je daar kwaliteit van moet je inderdaad vaak toch wel een merk hebben.
Oude laptop? De meeste moderne laptops hebben BT standaard aan boord.dr.trimble schreef:ikzelf heb die usb bleutooth stick hier in mijn laptop zitten. WERKT PERFECT !!! Doet alles wat ie moet doen. Ik gebruik hem voor mijn draadloze muis. Ik had die ook eerst van Trust maar heb hem teruggebracht doordat ie op verschillende oppervlaktes niet meet goed wilde werken. Ik heb deze middag een microsoft BT muis gekocht en alles is weer OK.
Oude laptop???? Amper 1 jaar oude HP pavillion DV reeks. Denk dat je best eens je mening herziet want vele nieuwe laptops zijn nog zonder BT, hoor. Tenzij je de laptop onder de 1000 euro niet mee telt.BasMSI schreef:Oude laptop? De meeste moderne laptops hebben BT standaard aan boord.dr.trimble schreef:ikzelf heb die usb bleutooth stick hier in mijn laptop zitten. WERKT PERFECT !!! Doet alles wat ie moet doen. Ik gebruik hem voor mijn draadloze muis. Ik had die ook eerst van Trust maar heb hem teruggebracht doordat ie op verschillende oppervlaktes niet meet goed wilde werken. Ik heb deze middag een microsoft BT muis gekocht en alles is weer OK.
Ah, hier was ik op aan het wachten. Bedanktdr.trimble schreef:ikzelf heb die usb bleutooth stick hier in mijn laptop zitten. WERKT PERFECT !!! Doet alles wat ie moet doen. Ik gebruik hem voor mijn draadloze muis. Ik had die ook eerst van Trust maar heb hem teruggebracht doordat ie op verschillende oppervlaktes niet meet goed wilde werken. Ik heb deze middag een microsoft BT muis gekocht en alles is weer OK.
Welke?dr.trimble schreef:Oude laptop???? Amper 1 jaar oude HP pavillion DV reeks. Denk dat je best eens je mening herziet want vele nieuwe laptops zijn nog zonder BT, hoor. Tenzij je de laptop onder de 1000 euro niet mee telt.BasMSI schreef: Oude laptop? De meeste moderne laptops hebben BT standaard aan boord.
Wat moet je er eigenlijk voor betalen? Trust-dingen zijn meestal spotgoedkoop... Je hebt al een ervaring gehad, ik denk niet dat er nog veel kans is dat er NOG iemand zo'n ding heeft hier, aangezien het om een vrij exotisch apparaat gaat(aangezien de meeste toestellen die dingen tegenwoordig ingebakken hebben).t-town schreef:Nog iemand ervaringen met deze bluetooth dongle?
Dat is ook mijn ervaring, maar mss zijn er toch uitzonderingen.Goztow schreef:Trust is brol.