Trust Bluetooth-adapter ultra small BT2400P

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 22 keer

Iemand ervaringen met deze bluetooth adapter? Connect hij gemakkelijk met andere apperaten. Werkt de software goed...
Afbeelding
Bij voorbaat dank.
Laatst gewijzigd door t-town 07 jun 2008, 10:53, in totaal 1 gewijzigd.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

awel dat wil ik nu ook wel eens weten 'k heb al een paar van die stikjes gekocht en de meeste trekken op geen zak, beweren met vista te werken maar doen dit belange niet !
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Door m'n eigen ervaring blijf ik ver weg van wat Trust noemt, is voor mij persoonlijk geen topkwaliteit...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
tequila
Plus Member
Plus Member

Ik heb ooit een Webcam van Trust gewonnen. Nooit aan de praat gekregen in windows XP, in Vista nooit getest.
Met behulp van macam voor OSX werkte het echter wel. Als je met een sepia beeld genoegen nam toch.

Ik zou er geen geld aan uitgeven ...
t-town
Premium Member
Premium Member

Ik zit eigenlijk te wachten op iemand die ervaring heeft met deze stick, want ik heb een paar producten van trust recentelijk gekocht en deze zijn eigenlijk vrij degelijk.
dbr
Premium Member
Premium Member

selder schreef:Door m'n eigen ervaring blijf ik ver weg van wat Trust noemt, is voor mij persoonlijk geen topkwaliteit...
Zegt dus helemaal geen f*** gezien bepaalde routers bijvoorbeeld ook onder de naam trust verkocht worden, maar ook door o.a. siemens.
Het enige wat trust er dan aan doet is zijn merknaam eropplakken
met veel andere dingen is dat ook zo.
Dan zeggen je ervaringen met eerdere trust zit natuurlijk niet zo veel.

Webcam's e.d. zijn vaak slecht wil je daar kwaliteit van moet je inderdaad vaak tochwel een merk hebben.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Eigenlijk kan ik tot hiertoe niet zeggen dat er maar ook 1 ding is dat ik van trust gekocht heb dat niet werkte naar behoren tot hiertoe werkt het allemaal deftig.
Rogue
Premium Member
Premium Member

dbr schreef: Zegt dus helemaal geen f*** gezien bepaalde routers bijvoorbeeld ook onder de naam trust verkocht worden, maar ook door o.a. siemens.
Kan je ook vertellen welke? Dan kan ik die alvast vermijden.
Afbeelding
tequila
Plus Member
Plus Member

Witgoed ... daar zijn wel opmerkingen bij te maken.
Veel van die dingen gebruiken bijvoorbeeld dezelfde chipset of zelfs hetzelfde mobo. Case design (koeling, antenne, verpakking, etc.) en firmware zijn vaak ook doorslaggevend. En ook daarvan zijn vele slechte voorbeelden te vinden. Die webcam waar ik het over had, deelde bijvoorbeeld de chipset met een Philips webcam.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

selder schreef:Door m'n eigen ervaring blijf ik ver weg van wat Trust noemt, is voor mij persoonlijk geen topkwaliteit...
Ik ook!
Tot hiertoe heb ik nog niets gezien dat echt goed is.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

dbr schreef:
Zegt dus helemaal geen f*** gezien bepaalde routers bijvoorbeeld ook onder de naam trust verkocht worden, maar ook door o.a. siemens.
Dan zeggen je ervaringen met eerdere trust zit natuurlijk niet zo veel.

Webcam's e.d. zijn vaak slecht wil je daar kwaliteit van moet je inderdaad vaak toch wel een merk hebben.
Heb je hun voedingen al eens bekeken?
Ook wel Q-Tec genaamd, menig PC is daar al mee gesloopt.

Trust is precies was het is, low-cost junk :lol:

Trouwens, de directeur van Trust heeft me al een bedreigt dat we op het MSI forum Q-Tec niet als rommel mochten bestempelen.
We moesten alles verwijderen wat Q-Tec betrof, ik heb hem een NJET gegeven.

Eerst bood ik hem aan de troep van ze te laten testen door verschillende labo's waaronder die van MSI, geen antwoord.

Dan heb ik hem aangeboden dat voor de rechter te gaan uitvechten, wederom geen antwoord.

Trust is troep, en in de diverse bladen komen ze ook steevast uit de bus als troep.

Wat wil je voor de prijzen die ze aanrekenen :lol:

Ik heb trouwens een router van ze getest, en laat nu dat ding juist wel redelijk werken, maar om het direct op dezelfde hoogte als met bv Siemens te plaatsen gaat me echt te ver.
Laatst gewijzigd door BasMSI 07 jun 2008, 19:34, in totaal 1 gewijzigd.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

ikzelf heb die usb bleutooth stick hier in mijn laptop zitten. WERKT PERFECT !!! Doet alles wat ie moet doen. Ik gebruik hem voor mijn draadloze muis. Ik had die ook eerst van Trust maar heb hem teruggebracht doordat ie op verschillende oppervlaktes niet meet goed wilde werken. Ik heb deze middag een microsoft BT muis gekocht en alles is weer OK.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

dr.trimble schreef:ikzelf heb die usb bleutooth stick hier in mijn laptop zitten. WERKT PERFECT !!! Doet alles wat ie moet doen. Ik gebruik hem voor mijn draadloze muis. Ik had die ook eerst van Trust maar heb hem teruggebracht doordat ie op verschillende oppervlaktes niet meet goed wilde werken. Ik heb deze middag een microsoft BT muis gekocht en alles is weer OK.
Oude laptop? De meeste moderne laptops hebben BT standaard aan boord.

Afbeelding
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

BasMSI schreef:
dr.trimble schreef:ikzelf heb die usb bleutooth stick hier in mijn laptop zitten. WERKT PERFECT !!! Doet alles wat ie moet doen. Ik gebruik hem voor mijn draadloze muis. Ik had die ook eerst van Trust maar heb hem teruggebracht doordat ie op verschillende oppervlaktes niet meet goed wilde werken. Ik heb deze middag een microsoft BT muis gekocht en alles is weer OK.
Oude laptop? De meeste moderne laptops hebben BT standaard aan boord.
Oude laptop???? Amper 1 jaar oude HP pavillion DV reeks. Denk dat je best eens je mening herziet want vele nieuwe laptops zijn nog zonder BT, hoor. Tenzij je de laptop onder de 1000 euro niet mee telt.
t-town
Premium Member
Premium Member

Ah, hier was ik op aan het wachten. Bedankt
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

dr.trimble schreef:
BasMSI schreef: Oude laptop? De meeste moderne laptops hebben BT standaard aan boord.
Oude laptop???? Amper 1 jaar oude HP pavillion DV reeks. Denk dat je best eens je mening herziet want vele nieuwe laptops zijn nog zonder BT, hoor. Tenzij je de laptop onder de 1000 euro niet mee telt.
Welke?
BTW, ik heb een MSI S270 ook meer dan een jaar oud, ruim onder de 700 euro maar heeft wel BT.
Ik wil best mijn mening herzien als je dat wilt, maar waarom?

Hier heb je een link: >>MSI S270<<

Kan ik er wat aan doen? Maar het zit er domweg op en ruim onder de 1000 euri :-D

Afbeelding
t-town
Premium Member
Premium Member

Nog iemand ervaringen met deze bluetooth dongle?
Rogue
Premium Member
Premium Member

t-town schreef:Nog iemand ervaringen met deze bluetooth dongle?
Wat moet je er eigenlijk voor betalen? Trust-dingen zijn meestal spotgoedkoop... Je hebt al een ervaring gehad, ik denk niet dat er nog veel kans is dat er NOG iemand zo'n ding heeft hier, aangezien het om een vrij exotisch apparaat gaat(aangezien de meeste toestellen die dingen tegenwoordig ingebakken hebben).

Voor mij blijft het een "you get what you pay for"-verhaaltje. Ik zou het er gewoon op wagen, of wat meer geld uitgeven als je zekerheid wilt.
Afbeelding
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Trust is brol.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Trust is brol.
Dat is ook mijn ervaring, maar mss zijn er toch uitzonderingen.

Op ebay vind je het mss voor een habbekrats, meer zou ik er niet aan geven.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”