Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en had voor thunderbird de locatie van mijn mailfolders gewijzigd.
In outlook express moet je achteraf gewoon in het programma zelf aangeven waar hij moet kijken maar bij thunderbird lukt mij dat niet op die manier.
Op de helppages van mozilla kan ik wel informatie vinden hoe te verplaatsen maar geen oplossing voor mijn probleem.
Heeft er iemand een idee hoe dat zit?
Alvast bedankt!
P.
Thunderbird herinstalleren & mailstorage
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Snap ik het goed? Heb je je 'profile' folder nog (iets à la 'xxxxxxx.default')? Want dan zou dittoch moeten werken...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Bedankt Maglor voor die link, dat werkt. 
Ik had de fout gemaakt om eerst mijn accountinfo terug in te stellen en dan de locatie van de mailfolders aan te geven - zoals bij OE - maar met TB werkt dat blijkbaar anders/eenvoudiger.

Ik had de fout gemaakt om eerst mijn accountinfo terug in te stellen en dan de locatie van de mailfolders aan te geven - zoals bij OE - maar met TB werkt dat blijkbaar anders/eenvoudiger.
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"