Iemand een Scarlet profiel (.tpr bestand) voor me ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Kenniej
Starter
Starter

Hallo,

Zou iemand met een scarlet CopperJet 1616-P2 model een backup kunnen nemen van zijn instellingen en dit ergens online gooien ? Ik heb namelijk een software reset moeten doen omdat er geen praten meer was met de "Scarlet One box" , zit dus nu op een factory default van CopperJet zelf , niets scarlet instellingen ( of afbeeldingen :p )

Na een paar uurtjes klooien heb ik alle instellingen wel ongeveer correct maar de telefoon doet enkel zeer vreemd , bellen & gebeld worden werkt vlekkenloos, enkel als de de persoon die naar hier belt EERST aflegt voordat ik de lijn afleg (en dus het TUUUT TUUUT signaal hoor :p ) dan kan ik niet meer bellen , krijg steeds de error dat het zone nummer dat ik intyp verkeerd is :-s , zeer vreemd. Internet & gebeld worden werken nog wel.

Bij scarlet weigeren ze me om zown profieltje te mailen ( duh ? ) ik moet maar niet aan de firmware prutsen klinkt het aan de lijn :roll:

Dus vroeg me af of iemand zijn box wou backuppen zodat ik deze hier kan inladen en via het "Quick start" menutje weer "Scarlet" kan kiezen zodat de instellingen automatisch goed worden gezet.

(Een hele lijst met alle correcte settings is natuurlijk ook altijd welkom ^^)

Groetjes !
en (hopelijk :p) dank bij voorbaat !!

Kenny
Kenniej
Starter
Starter

:Bump:

Niemand zelfs een lijstje of screenshot met de waarde van zen wan connectie anders ? :o :(
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Ik heb zo'n TPR bestand gemaakt, maar ik kan de data in dat bestand niet lezen met notepad. Kan dus ook niet helemaal 100% zeker zijn dat m'n password er niet inzit, dus ben ik wat terughoudend om het je op te sturen :p
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Kenniej
Starter
Starter

ik kan het hier openen met notpad ++ (freeware ) of met wordpad , staat
het allemaal een BEETJE meer in orde :p

als je dan zoekt(ctrl+h?) op @SCARLET vind je
" A weLoginName username@SCARLET "
en daar onder staat je password encrypted.
Ja kan er dan ******* zetten fzo (easier for me to find ? :angel: )

Ik kan die dan vervangen met wat ik uit mijn .tpr bestandje haal , saven , en hopelijk werkt het dan :D
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

PM verstuurd.

Wel ter goeder trouw hé, no funny stuff!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Kenniej
Starter
Starter

Hoi,

Ik ben super dankbaar voor de moeite ^_^
and i wouldn't know any funny stuff to do with such file hoor ^^^

THnx again !

Groetjes,
Kenny
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”