eindelijk de rapste!!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
under Control
Member
Member

Het moet me van het hart,eindelijk is Belgacom,zowel in adsl als in inbelverb. de rapste!!
Er was blijkbaar iets mis met de meeting :eek:
Maanden meten is meteen naar de prullenbak gesmeten,wegens slechte testapparaat! Zie clickx!!

Oef,ik dacht echt over te stappen naar Tiscali,ben echt blij gewacht te hebben,zou zeggen welkom to the club!! Yeh :lol:

Danny
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Dus gewoon omdat tiscali die paar KB/sec sneller is zou jij overstappen?

En 't is precies of je leven er vanaf hangt...

greetz,

Nob
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik snap je verhaal niet goed.
Kom je zeggen dat Clickx maanden lang foute testresultaten heeft verspeidt? Zo ja, waar is daar iets officieel over terug te vinden?
NuKeM
skynet!!

lees de laatste nieuwste clickx maar eens,ze staan er met rode oren te gapen,hahahaha!

Vandaag in de winkel!
under Control
Member
Member

betse moderators,als ge weet dat alles passeerd langs de Belgacom-centrale,dan moogt ge toch verwachten dat ze hun best doen om bij de beste te zijn,ja?? Eigen volk gaat voor,altijd,de concurrentie moet maar wachten,dus mogen we toch verwachten dat skynet snelste is?? Het principe telt! Het wil niet de rapste hebben,dan had ik telenet genomen,maar wel het comfort en de luxe van adsl,vooral dan belgacom-speed! OK?? Dit als antwoord op vorige reactie.

Groetjes! :-)
NuKeM
Administrator
Administrator

skynet!! schreef:lees de laatste nieuwste clickx maar eens,ze staan er met rode oren te gapen,hahahaha!

Vandaag in de winkel!
Nooit Clickx gelezen en zal het ook nooit lezen ;)
Maar, als het waar is is dat toch geen kleine fout, zij zijn een instantie die dat erg net kan meten en waarvan verwacht wordt dat ze geen fouten maken. Dat in tegenstelling tot deze site, onze speed test is gewoon een verzameling van speed test resulaten (normaal gezien minder nauwkeurig als de metingen die zij kunnen uitvoeren).
NuKeM
NuKeM
Administrator
Administrator

under Control schreef:betse moderators,als ge weet dat alles passeerd langs de Belgacom-centrale,dan moogt ge toch verwachten dat ze hun best doen om bij de beste te zijn,ja?? Eigen volk gaat voor,altijd,de concurrentie moet maar wachten,dus mogen we toch verwachten dat skynet snelste is?? Het principe telt! Het wil niet de rapste hebben,dan had ik telenet genomen,maar wel het comfort en de luxe van adsl,vooral dan belgacom-speed! OK?? Dit als antwoord op vorige reactie.

Groetjes! :-)
Inderdaad.
NuKeM
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Kijk hier voor meer informatie.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

under Control schreef:het comfort en de luxe van adsl
Huh, wat moet ik me daar bij voorstellen ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Debruineogenboy schreef:Kijk hier voor meer informatie.
Dat artikel is wel al bijna een jaar oud eh ...
Gast

R2405

Telenetter (zo te lezen op het pub forum, naar je IP heb ik nog niet gekeken)

Waarom ik bvb adsl leuker vind als kabel (maar da's natuurlijk allemaal erg subjectief).

- Ik beslis zelf of ik verbind of niet.
- Onderlingen concurrentie tussen adsl-aanbieders (meer keuze dus).
- Geen gesloten poorten (en kom nu niet af met: "dat heb je niet nodig" Ik vind het gewoon handig/leuk)
- Geen glijdende meter (ik vind dat echt geen leuk systeem)
- Als ik vergelijk met mijn vriendin (telenet) draai ik echt wel stabieler (qua snelheid, niet dat ik dit zo belangrijk vind, maar kom)
- Lagere pings (kan goed zijn voor gamers)
- Vroeger: geen proxy
- ...

Maar zoals gezegd is dit erg subjectief.

greetz,

Nob
Nob
Erelid
Erelid
Provider

Nog vergeten te vermelden.

Het volumepack systeem bij adsl (skynet dan) vind ik persoonlijk vele malen beter als dat van Telenet.

greetz,

Nob
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Anonymous schreef:Telenetter (zo te lezen op het pub forum, naar je IP heb ik nog niet gekeken)
Correct... maar ik wil van alle opties op de hoogte blijven. Ik post trouwens zelden vanaf men TN verbinding.
Anonymous schreef:Waarom ik bvb adsl leuker vind als kabel (maar da's natuurlijk allemaal erg subjectief).
Oh, maar bekeek het eerder technisch (voor de rest heeft ADSL wel bepaalde voordelen)... bij TN heb ik een ethernet aansluiting (wat ik persoonlijk meer comfort en luxe vind dan die USB rommel). Enfin, bij ADSL kan je ook een ethernetmodem plaatsen dus in dat opzicht is er geen verschil meer.
Anonymous schreef:- Ik beslis zelf of ik verbind of niet.
Oh, en waarom ik niet. Heb een standby toets op de modem, en kan in men system tray een disable doen van m'n netwerkkaart (waar jij een disable doet van je USB spul). Echt veel verschil is er niet dacht ik.
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

inloggen wanneer ge wilt heeft ook zo zijn nadelen ze bv. met dat virus onlangs dat ge telkens bij verbinding te maken met het internet dat kon binnen krijgen en daar heb je bij TN geen last van aangezien (normaal dus geen stnadby etc) eens je pc aanstaat hijn online blijft en ik dacht dat dit bij ADSL enkel gaat met tools kan natuurlijk verkeerd zijn aangezien ik niet veel weet van ADSL.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Allereerst, laat ons hier niet opnieuw off-topic gaan door een ADSL vs TN topic van te maken. Zo zijn er al genoeg en dat is niet het onderwerp van deze draad.
under Control schreef:betse moderators,als ge weet dat alles passeerd langs de Belgacom-centrale,dan moogt ge toch verwachten dat ze hun best doen om bij de beste te zijn,ja?? Eigen volk gaat voor,altijd,de concurrentie moet maar wachten,dus mogen we toch verwachten dat skynet snelste is?? Het principe telt!
Ik kan je verzekeren dat Belgacom niemand voortrekt van eigen volk. Belgacom is gebonden aan wettelijke bepalingen, afspraken en akkoorden en wat betreft ADSL en Toegang tot de LEXEN enzo.. kunnen zij niets bevoordelen of wat dan ook...

Technisch gezien is alles identiek tussen een Tiscali ADSL en Skynet ADSL lijn. Enige verschil is het achterliggend netwerk van de provider. Maar Op gebied van LEX en LIJN. Kunnen zij niks bevoordelen.
Moesten ze dit wel doen.. dan zitten ze binnen de korste keren aan de grond, door processen van de concurrentie...

Wat wel is... is dat Skynet (Belgacom) vermoedelijk één van de grootste backbones heeft in belgie.. en dus wel redelijk goede funderingen heeft... terwijl backbones bij anderen soms eens durven te weinig hebben.. en dus in slechte speed resulteren.

Wat betreft voortrekken is het wel interessanter BIJ bgc te zitten als er problems met je lijn ofzo zijn, want anders moet er een ganse molen in gang schieten tussen uw OLO en BGC en terug uw OLO en u...wat traag is..., terwijl indien je rechtstreeks bij BGC zit.. kan dat sneller opgelost..

Voortrekken kan in principe niet.. alle OLO's hebben dezelfde mogelijkheden als Skynet in de LEXEN. Enige ding is.. is dat niet iedere OLO evenveel investeert ;-)
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Provider

Ter info, ik heb een ethernetmodem ;) USB rommel komt er hier niet in. (r2)

En bij vele mensen staat de telenet-modem in de garage ofzo. (dus nogal lastig om daar eerst op knopke te gaan duwen)
ok NIC uitschakelen, maar hoeveel mensen weten dat?

Soit dit gezegd zijnde.

greetz,

Nob
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”