Als server heb ik hier WHS draaien en bold goe . De basis van dit systeem is nog altijd windows 2003 SP2. Nu heb ik enkele mappen die ik deel onder whs naar de clients toe, de standaard mappen en de mappen die ik bij gemaakt heb. Maar bijvoorbeeld de share map Photo daar staan al mijn foto's in met submappen. Nu wil ik 1 submap niet toonbaar maken aan mediaservers en clients .Iemand een gedacht of dit kan ? Eventueel een map waar je een extra paswoord voor nodig hebt om het te bekijken ?
alvast bedankt,
Cliff
P.S Hoppelijk verstaan jullie wat ik probeer duidelijk te maken.
WHS : Sub map niet zichtbaar maken.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
BungaMan schreef:rechterklik op die map -> security tab
Ok daar staat de map als dont share , maar toch kan ik ze zien . Denk dat dit te maken heeft dat de map Photo geshared word en dus alle mappen ook . Waarschijnlijk is het probleem de whs interface boven op de Server2003 die het anders aanpakt .
Nog iemand tips ?
security op plaatsen afhankelijk van wie inlogt kan de map open of niet
in de listing gaan de folder wel nog steeds zien
folder buiten de basisfolder zetten
in de listing gaan de folder wel nog steeds zien
folder buiten de basisfolder zetten
Laatst gewijzigd door gertd 02 jun 2008, 12:52, in totaal 3 gewijzigd.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
bold ...
inlogd ...
Feel checcer moed et nied worten!
inlogd ...
Feel checcer moed et nied worten!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Ge zit wat verkeerd. In de security tab kunt ge de access rights ontzeggen of toekennen voor individuele gebruikers of voor iedereen. Ge kunt er ook bepalen of er iets kan aangemaakt worden, read-only enz..Sniffie schreef:BungaMan schreef:rechterklik op die map -> security tab
Ok daar staat de map als dont share , maar toch kan ik ze zien . Denk dat dit te maken heeft dat de map Photo geshared word en dus alle mappen ook . Waarschijnlijk is het probleem de whs interface boven op de Server2003 die het anders aanpakt .
Nog iemand tips ?
Please help, looking for a way to get rich and fast