Downgraden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
unexpected
Member
Member

Ik ben sinds een maand een gelukkige dommel gebruiker en had daarvoor Turbonet van Telenet. Nu zou ik die aansluiting willen downgraden naar een Expressnet (of eventueel een nog trager abo) maar nu is mijn vraag: als ik downgrade, zit ik dan terug een jaar vast aan Telenet? Of kan ik nu downgraden en binnen twee maanden bv. Telenet Internet volledig opzeggen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Bij een downgrade naar een ander product, is er geen verlenging van het contract. Als je downgrade naar Comfort of Basic, moet je wel een eenmalige kost van 25 EUR betalen.
unexpected
Member
Member

bedankt voor het snelle antwoord. als je dan zo een "pack" hebt, schakel je dan ook automatisch over op het "gewone" pack waar expressnet in zit of heb je dan terug alles apart? nogmaals bedankt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Dat antwoord moet ik u schuldig blijven.
GaGo
Member
Member

Lord Utopia schreef:Bij een downgrade naar een ander product, is er geen verlenging van het contract. Als je downgrade naar Comfort of Basic, moet je wel een eenmalige kost van 25 EUR betalen.
ik denk zelfs dat je bij één van deze abonnementen wel een One Year Obligation aan je broek hebt, zolang je binnen het *net abonnement blijft wordt je contract niet met een jaar verplicht verlengd.
unexpected
Member
Member

die heten toch comfortNET en basicNET ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

GaGo schreef:
Lord Utopia schreef:Bij een downgrade naar een ander product, is er geen verlenging van het contract. Als je downgrade naar Comfort of Basic, moet je wel een eenmalige kost van 25 EUR betalen.
ik denk zelfs dat je bij één van deze abonnementen wel een One Year Obligation aan je broek hebt, zolang je binnen het *net abonnement blijft wordt je contract niet met een jaar verplicht verlengd.
het is niet binnen *net maar binnen Expressnet *

Dus Expressnet is 1 productgroep ( Expressnet, Expressnet Plus en Expressnet Turbo ). Downgrade je naar Comfortnet of Basicnet betaal je €25 en heb je idd een OYO aa nje been :)
GaGo
Member
Member

ditCh schreef:
GaGo schreef:
het is niet binnen *net maar binnen Expressnet *

Dus Expressnet is 1 productgroep ( Expressnet, Expressnet Plus en Expressnet Turbo ). Downgrade je naar Comfortnet of Basicnet betaal je €25 en heb je idd een OYO aa nje been :)
wat ditCh zei :)

helaas heb ik dat nergens kunnen terugvinden op de Telenet website, ook niet (of vooral niet) bij de voorwaarden. Misschien toch best eerst eens navragen via het contactformulier ;-)
unexpected
Member
Member

ok doe ik en dan laat ik hier wat weten als ik antwoord krijg. bedankt gasten.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

eneh downgraden van office acces naar turbonet???

is hier een kost aan verbonden?
***kan je dat wanin "mijntelenet " of moet je daarvoor bellen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid

q-tec schreef:eneh downgraden van office acces naar turbonet???

Daar is normaal gezien geen kost aan verbonden. Je kan dat online doen, tenzij de telemeter zegt dat het niet mogelijk is.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Lord Utopia schreef:
q-tec schreef:eneh downgraden van office acces naar turbonet???

Daar is normaal gezien geen kost aan verbonden. Je kan dat online doen, tenzij de telemeter zegt dat het niet mogelijk is.
ok het is dus kostenloos en de telemeter geef tot de voorlaatste stap geen errors (juist nog op verder gaan klikken en dan ben je veranderd)
en upgraden is zeker kostenloos dat ben ik al teweten gekomen

***Die office is eigenlijk voor een kennis die een mailserver wil opzetten momenteel heeft hij turbo en hij zou dan naar office gaan omdat daar de juiste poorten openstaan maar als het niet naar wens is zou hij terug willen downgraden naar turbo...
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Dan kan het wel zijn dat hij een downgrade kost moet betalen van 25 EUR. Tenzij hij minstens 6 maanden gebruik maakt van Telenet Office.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”